מלאגה ניצחה את טנריפה וזכתה לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות

play
ניהאד דדוביץ', שחקן מלאגה | אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4 06:41

פרי ודדוביץ' עם 17 ו-14 נקודות בהתאמה קבעו 75:80 בגמר על שיאנית הזכיות במפעל. זהו תואר אירופי שלישי של המועדון, אחרי היורוקאפ וגביע קוראץ'

(גודל טקסט)

כמעט שנה אחרי שהפועל ירושלים גברה על מחזיקת הגביע דאז טנריפה והעפילה לגמר ליגת האלופות בכדורסל ובסופו של דבר נכנעה לטלקום בון הגרמנית, הערב (ראשון) הוכתרה האלופה החדשה של וזו הייתה מלאגה, שניצחה בגמר הכל ספרדי 75:80 את טנריפה וזכתה במפעל לראשונה בתולדותיה.

מלאגה הגיעה לפיינל פור ליגת האלופות בכדורסל לראשונה בתולדותיה בעונה שעברה ונעצרה בחצי הגמר על ידי בון שדהרה כל הדרך לתואר, אבל היום התמודדה מול טנריפה – הקבוצה שניצחה אותה בעונה שעברה במשחק על המקום השלישי ושיאנית הזכיות במפעל (פעמיים, ב-2017 וב-2022) שהשתתפה הערב במשחק הגמר בפעם הרביעית, וכאמור נכנעה בפעם השנייה והראשונה למלאגה בפיינל פור.

קנדריק פרי, שחקן מלאגה
הוביל את מלאגה לזכייה. פרי | אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

מלאגה הוליכה לכל אורך המשחק ולמרות ניסיון קאמבק של טנריפה ברבע השלישי שכבר הצליחה להיחלץ מפיגור דו ספרתי, מלאגה לא נתנה לה לחזור – אמנם היתרון כבר היה מינימלי, אבל כזה שהספיק לה כדי לזכות. קנדריק פרי עם 17 נקודות וניהאד דדוביץ' עם 14 הובילו אותה לניצחון, בדו ספרתי קלע גם טייסון קארטר שתרם 11 נקודות.

מנגד, קייל גיא עם 18 נקודות (9 מ-11 מהעונשין) וגיורגי שרמנדיני עם 16 נקודות הובילו את טנריפה ומרסליניו הוארטס הוסיף 14 נקודות וחילק 9 אסיסטים, אך זה לא הספיק לזכייה השלישית בתולדותיה. עבור מלאגה זהו תואר אירופי שלישי, אחרי היורוקאפ בעונת 2016/17 וגביע קוראץ' בעונת 2000/1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי