קטש: "יהיה קשה בלי בולדווין. עשינו טעות? בדיעבד אפשר להגיד"

מכבי ת"א הפסידה לחולון, קטש חושב איך יסתדר בלי הכוכב שלו ביוון: "יהיה קשה לגוון". אפשר להפתיע במשחק 5 בחוץ? "יש לי תחושה שזה יקרה"

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני המשחק המכריע נגד פנאתינייקוס בסדרת רבע גמר היורוליג, מכבי תל אביב לקחה פסק זמן מהמשימה האירופית והערב (שבת) סגל טלאים שלה הפסיד 82:76 להפועל חולון במשחק הראשון של שתיהן בבית העליון. בכך הסתיים רצף הניצחונות של הצהובים-כחולים בליגה, שעמד על 18. מכבי הופיעה ללא רומן סורקין החולה, ווייד בולדווין הפצוע וגם בונזי קולסון וחסיאל ריברו. לורנזו בראון וג'וש ניבו נרשמו, אבל לא שיחקו אפילו שנייה. לפני המשחק הצהובים הודיעו שרומן סורקין חולה, וגם הוא לא שותף.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש
ויתר על המשחק מראש. קטש | לירון מולדובן

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "היינו חסרים יותר מדי שחקנים, היה חשוב לנו לתת לכמה שחקנים מנוחה, והמחלה של רומן הייתה לא מתוכננת, וזה היה קצת יותר מדי עבורנו. שיחקנו בהרכבים שאנחנו לא רגילים, היינו באזורית 35 דקות, אבל מי שעלה נתן את המקסימום וגם היינו קרובים לנצח".

ניצחון של קבוצת חוץ במשחק 5? "יש שלושה משחקי 5, לי יש תחושה שזה יקרה בשבוע הבא, ונקווה שזה יהיה אנחנו". האם יש שפנים למשחק החמישי? "קצת התאמות, בחירת מאצ'-אפים, לא הרבה. יהיה לנו קשה לגוון בהרכבים בלי בולדווין, נצטרך לשמור על תמיר בלאט ולורנזו בראון".

על ווייד בולדווין והפציעה: "אם מתייחסים לדברים בדיעבד אז אפשר להגיד טעות או לא. אבל זו לא טעות אם עשינו את הכל כדי לקבל את ההחלטה הכי נכונה עבורנו. כמובן שאחרי שעשה פציעה חוזרת אז בדיעבד אני יכול להגיד שהלוואי שהיינו פועלים אחרת ומקבלים אותו בריא".

על דיברתולומאו שנראה פצוע בכתף בסיום: "נקווה שהמצב של ג'ון די לא חמור מדי. זה משחק 72 או 73 השנה, וזה חלק מהעניין. קל זה לא. ועדיין הצוות הרפואי שלנו עשה עבודה מדהימה בהשוואה לקבוצות אחרות".

טאג'יר מקול, הפועל חולון
יש מקום לאופטימיות. חולון | לירון מולדובן

המאמן המנצח עמית שרף: "לא משחק מדהים שלנו. הראש של מכבי ביום שלישי והם שיחקו עם סגל קצר, אבל מבחינתנו חשוב לנצח לקראת משחקי הפלייאוף. לא מצאנו בהתחלה דרך להעניש את ההגנה שלהם, הם היו בהרכבים עם 5-4 גארדים, אבל אנחנו הולכים ומשתפרים ונשתפר בזה לקראת הפלייאוף. אנחנו צריכים להתרכז רק במשחקים הבאים. נקווה שיהיה לנו יתרון ביתיות בסדרה. אנחנו לא בתקופה מדהימה, אבל יודעים מה אנחנו יכולים לעשות. המשחק היום לא היה אינדיקציה, אבל אם ננצח את הגדולות נראה שאנחנו בדרך הנכונה".

שותף בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי