"לאמן את נבחרת ישראל? אם יגיע הזמן והטיימינג יהיה נכון, אז כן"

שחקני ההרכב של נבחרת ישראל בסקוטלנד | GettyImages, Ian MacNicol

קמפיין מוקדמות המונדיאל ("ההתאחדות התחילה תהליך מצוין"), ההגרלה ("זה לא היה בית נוח") ועתידו של וילי רוטנשטיינר. האזינו לריאיון עם מרקו בלבול

(גודל טקסט)

מרקו בלבול, עוזרו של וילי רוטנשטיינר בנבחרת ישראל, התראיין הערב (רביעי) לתוכנית הספורט של 103FM וסיכם את קמפיין מוקדמות המונדיאל, הדף את הטענות כי ההגרלה הייתה נוחה והתייחס לתהליך שהחלה ההתאחדות וכן לאפשרות שהוא יאמן את הנבחרת.

בלבול סיכם את הקמפיין של הנבחרת: "הצלחה או כישלון? תלוי איך מסתכלים על זה. אנחנו יודעים שאנחנו פחות טובים מסקוטלנד ומאוסטריה. אם אנחנו ריאליים, המקום השלישי הוא המקום שלנו. תלוי מה הציפיות. אני חושב שהתחלנו תהליך טוב. אנחנו לא אוהבים כאן את המילה הזו, אבל ההתאחדות התחילה תהליך מצוין. אני לא אגיד שזה מספיק ושזה יעשה שינוי אדיר במכה אחת, אבל התחלנו עם משהו טוב וצריך להמשיך איתו".

האזינו לריאיון

בלבול המשיך: "יצא לי כשחקן לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ופארמה ותמיד באנו עם גישה וביטחון שאנחנו באים לנצח ואני חושב שזו הגישה שבאנו איתה בנבחרת. באנו לנצח את דנמרק בחוץ, שהיא אחת הנבחרות הטובות בעולם. אני עדיין חושב שהשער שערן זהבי הבקיע במחצית הראשונה היה חוקי למהדרין ולא היה נבדל. עשינו דברים יוצאים מן הכלל בטורניר הזה, הבקענו יותר מסקוטלנד ומאוסטריה. צריך למצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה ואני כן מאמין שאפשר להגיע רחוק ורואה התקדמות אדירה. יש פה דור צעיר מאוד מוכשר שכן עושה דברים יפים בליגות הטובות באירופה".

על הבית הנוח שקיבלה נבחרת ישראל: "אוסטריה לא הייתה רחוקה מלהעיף את איטליה מהיורו. סקוטלנד עשתה 0:0 עם אנגליה ביורו. להגיד על בית כזה שהוא נוח? הוא לא נוח. אנחנו רוצים לראות כמה שיותר שחקנים שלנו בליגות הגדולות ועובדים על הכיוון הזה. ראיתי הרבה מאוד דברים טובים שצריך לחזק, כי אנחנו יודעים כמה קשה לייצר התקפה בכדורגל ואת זה עשינו בצורה נפלאה. את ההגנה נשפר רק דרך עבודה".

על כך שאמר בריאיון השבוע כי הוא ראוי לאמן את נבחרת ישראל: "שאלו אותי אם אני ראוי, אמרתי שכן ודיברתי על הרקורד שלי. יש מאמן לנבחרת ישראל. אם יגיע הזמן ויהיה הטיימינג הנכון, אז כן, אבל כרגע זה לא הטיימינג ואין על מה לדבר בכלל. וילי עוד מעורב. אני לא יודע אם הוא ממשיך, את זה צריך להפנות למקבלי ההחלטות ולא אליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי