חזן ביקר את קליימן: "פעולה שמעליבה את השחקנים ופוגעת בכדורגל הישראלי"

play
בוריס קליימן | ערן לוף
דאבור כבש פעמיים והציל את נבחרת ישראל מהפסד ביתי לרומניה 02:47

המאמן הנכנס של נבחרת ישראל התייחס ברדיו ירושלים לשוער שלא אהב את אי זימונו לסגל בקמפיין האחרון: "אם הוא יצדיק את זימונו בהמשך הדרך, נגרום לו להודות בטעות". וגם: הסיכויים בליגת האומות

(גודל טקסט)

ב-2 ביוני תארח נבחרת ישראל את איסלנד במבחן הרשמי הראשון של אלון חזן. שמונה ימים לאחר מכן יתארחו הכחולים-לבנים אצל אלבניה וב-13 ביוני הם ייצאו למשחק חוץ מול האיסלנדים. לקראת ההתמודדויות המסקרנות בליגת האלומות, המאמן הטרי דיבר היום (שישי) ברדיו ירושלים והתייחס לסיכויים וכן לביקורת שהעביר שוער ולוס היוונית בוריס קליימן כשהוא לא זומן.

חזן ניתח: "אני לא רוצה לטפס יותר מידי גבוה, אני בסך הכל שבועיים בתפקיד ואפילו לא העברתי אימון אחד. עם זאת, אני גם לא חושש ולא מתבייש – בגביע האומות המטרה היא לזכות במקום הראשון, חד וחלק. רוסיה הייתה הנבחרת הפייבוריטית והטובה ביותר בבית וברגע שהיא בחוץ, שלוש הנבחרות שנותרו יכולות להרגיש שהן ראויות למקום הראשון. אנחנו נצטרך לעבוד קשה, להאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה, לא להתבייש להסתכל לקבוצות אחרות בלבן של העיניים".

על בוריס קליימן: "אני חושב שהוא עשה סוג של טעות בפעם האחרונה וזה לא כלפי המאמן. שחקן שנמצא במערכת גם אם הוא לא מוזמן, החברים שלו צריכים להבין שהוא עדיין איתם ועדיין תומך בהם. כשמישהו לא מוזמן ועושה פעולה כזו שמעליבה את כולם ופוגעת גם בכדורגל הישראלי בכלל, אני חושב שהוא עשה שם טעות, אבל בהמשך הדרך אם בוריס יהיה שוער שמצדיק את זימונו לנבחרת במקום אחרים, אנחנו נדע לגגרום לו להודות בטעות והוא יהיה שם. כרגע אני לא חושב שהוא טוב או פחות טוב מאחרים. בימים הקרובים נשב גם עם מאמן השוערים ונחליט".

מאמן זמני נבחרת ישראל אלון חזן | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי