"פרשת החדר? זו בדיחה. לא נקבל עוד הגרלה כזו לעולם"

play
ערן זהבי | אריאל שלום
אריאל הרוש חושף: אמרתי לשחקן הפועל באר שבע להצטרף לאשדוד 15:07

לפני ארבעת משחקי ההכרעה של קמפיין המוקדמות, פרשן ספורט1 אורי אוזן קורא לכולם לשים את האגו בצד: "עלייה ליורו תעשה פלאים לכדורגל הישראלי. חייבים לעשות משהו בשביל שיהיו לנו כוחות בהתקפה"

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים נותרו עד לסיום קמפיין מוקדמות יורו 2024 ונבחרת ישראל מפגרת בנקודה אחרי רומניה שניצבת במקום השני. בחודש הבא, אלון חזן וחניכיו יארחו את המוליכה שוויץ ויתארחו בקוסובו, בעוד לרומנים מצפים שני משחקים קצת יותר נוחים, לפחות על הנייר: בחוץ מול בלארוס ובבית מול אנדורה. לאחר מכן, בנובמבר, ישראל תארח את רומניה בטדי ובמחזור הסיום תצא לאנדורה, כשבמקביל רומניה תארח את שוויץ.

לקראת המאני טיים של הקמפיין, אורי אוזן, פרשן ספורט1, עלה לשידור בתוכנית הספורט של FM103 והתייחס לבעיה בהתקפה: "אנחנו נבחרת שהבקיעה שבעה שערים בשישה משחקים וזה נתון לא טוב לנבחרת שמשחקת מאוד התקפי. ההגרלה הזאת שקיבלנו, לא נקבל אותה לעולם – אי אפשר לקבל עוד הגרלה כזו".

האזינו לדברים

אוזן התייחס לאי זימונו של ערן זהבי ושל מספר שחקני מפתח נוספים: "אני חושב שיוסי בניון ושינו זוארץ צריכים לשבת ולהחזיר את שחקני ההכרעה, שכרגע הם לא בנבחרת כל אחד מהסיבות שלו. גם הצד השני צריך להוריד מהאגו ומהדרישות. ניסו פה משהו שלא עבד. אני אפילו לא מתייחס לעניין של החדר כי לכולם ברור שזו בדיחה. כולם צריכים להוריד מהאגו, לשים אותו בצד ולהתרכז במשימה הלאומית – עלייה ליורו תעשה פלאים לכדורגל הישראלי. קשה לי להאמין שזה יקרה, כי נראה לי שאנשים התבצרו יותר מידי בעמדות שלהם, אבל חייבים לעשות את זה.

"אין לי טענות לאלון חזן. הוא לוחץ על כל המגרש, משחק 4:3:3 – המחצית השנייה מול רומניה הייתה נהדרת ויש שחקנים איכותיים, אבל אין לנו גולר. בחודש הבא הבעיה הולכת להחמיר כי שון וייסמן לא הולך לשחק וכנראה שגם דור תורג'מן ותאי בריבו. אתה חייב לעשות משהו בשביל שיהיו לנו יותר כוחות בהתקפה. אני מאמין שאנשים יכולים למחול על כבודם ולעשות את הדברים הנכונים עבור הנבחרת. אחרי שנסיים את האירוע הזה, מצידי שילכו לזירה ויריבו מכות – זה לא מעניין. אנחנו צריכים את הכוחות הכי טובים בנבחרת. יש לך ארבעה משחקים, אתה צריך לקחת את הנקודות ואני מאוד מקווה שאנשים ישימו את האגו שלהם בצד".

מסוגלים לשים את האגו בצד? ערן זהבי מול יוסי בניון | עיבוד תמונה, ברני ארדוב, דני מרון

נזכיר כי גם אם ישראל לא תסיים באחד משני המקומות הראשונים שמובילים אוטומטית לאליפות אירופה בגרמניה בקיץ הבא, היא תיאבק על הזכות להשתתף ביורו הראשון בתולדותיה דרך פלייאוף העלייה, בו מקומה מובטח במידת הצורך בזכות ההצלחה בקמפיין ליגת האומות. המשתתפות בפלייאוף ייקבעו בהתאם להישגי הנבחרות בטורניר המוקדמות, כך שגם הגרלת המשחקים בפלייאוף תיערך רק בסיום שלב המוקדמות, ב-23 בנובמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי