הכדורגל הישראלי חוגג את חזרת ערן זהבי, אבל מאור מליקסון גנב את ההצגה

play
ערן זהבי | GettyImages, Craig Williamson - SNS Group
החמצת פנדל, שער ובישול לערן זהבי: מכבי ת"א גברה 0:2 על הפועל פ"ת 05:47

דניאל פרץ התמוגג, אופיר חיים חזר להאמין, חזיזה בירך וחטואל התרגש. עמוד האינסטגרם של הכוכב הוצף לאחר שובו לסגל נבחרת ישראל, וגם בטוויטר לא נשארו אדישים לבשורה על הסולחה עם בניון

(גודל טקסט)

בצל מלחמת חרבות הברזל והימים הקשים שעוברים על מדינת ישראל, פרשת החדר הסתיימה רשמית כשערן זהבי ויוסי בניון נפגשו והחליט על שובו של החלוץ הוותיק לסגל הנבחרת לקראת ארבעת המשחקים החשובים שמצפים לה בחודש נובמבר, אולי בדרך להשתתפות היסטרית ביורו.

אוהדים וכדורגלנים רבים הגיבו בשמחה לנוכח הידיעה שכאמור הגיעה בעיצומם של ימים קשים עבור עם ישראל. בתוך שעות ספורות זכה הפוסט שהעלה זהבי ומבשר על "צו 7" לעשרות אלפי ליקיים ואלפי תגובות, כשבין המגיבים אפשר היה למצוא לא מעט קולגות, סלבס ואוהדים מרוצים.

הציוץ הקורע של מליקסון

"עכשיו השמיים הם הגבול", כתב אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער, שמאמין שגברו הסיכויים של הבוגרת להעפיל ליורו 2024. "וולקאם בק אח שלי", הוסיף מנור סולומון הפצוע שצפוי להיעדר מהמשחקים. דולב חזיזה שם בצד את היריבות בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, ולא היסס: "ווינר, איזה כיף". שוער באיירן מינכן דניאל פרץ הצטרף לברכות: "אתה המלך. מודל לחקוי". רותם חטואל: "איך אני מתרגש".

בין המגיבים הרבים איתרנו בין השאר גם את אוסקר גלוך, אייל גולסה, אופיר דוידזאדה, ניר ביטון, איתי שכטר, דן ביטון, אילון אלמוג, אבי ריקן, אורי אוזן, דן גלזר, עופרי ארד, עידן ורד, אלמוג בוזגלו, עומרי בן הרוש, מאור בוזגלו, פיני בלילי, רז שטיין, דודו ביטון ואריאל הרוש.

בפוסט שהעלה זהבי, הוא כתב: "המדינה שלנו נמצאת בשעה שאיש מאתנו לא דמיין, כואבת וצמאה לאחדות בדרך לניצחון. ברגעים כאלה כל אחד חייב לתרום בחלקת האלוהים הקטנה שלו. זה צו 8 לכולנו. העקרונות המקצועיים שלי, בהם דבקתי לאורך כל הקריירה, יהיו כעת במקום שני ללב שלי ולמען המטרה להביא שמחה למדינת ישראל ולנבחרת ישראל בדרך להעפלה ליורו 2024.

יוסי בניון עם ערן זהבי | באדיבות המצולמים

"נאמרו דברים בשעת כעס וכאב שלא היו צריכים להיאמר ומוטב היה שלא ייאמרו, עכשיו זאת העת לאהבת חינם ועשייה משותפת, ללא תנאים. תמיד הייתי גאה ללבוש את מדי נבחרת ישראל, לשמוע את שירת התקווה ולתת את כולי למען הצלחתה. אני שמח על הנכונות של יוסי ואלון להתחיל הכל מחדש ומאמין כי יחד עם כל שחקני הנבחרת והצוות נתמודד בהצלחה עם האתגר המקצועי הלא פשוט שנכפה עלינו בלוח המשחקים".

גם בטוויטר התרגשו מחזרת זהבי

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי