סערה? "אוסקר גלוך פלט מילה ברגע של עצבים, זו לא הייתה הכוונה שלו"

שלומי ברזל התייחס להתבטאות של הכוכב אחרי איסלנד: "התנצלנו בשם נבחרת ישראל". על ריבוי הפרשות בתקופת יוסי בניון: "פירקתם אותם לגזרים אחרי שהם לא זימנו את סבע, וסבע גמר כמו שהוא גמר"

(גודל טקסט)

שלומי ברזל, ראש אגף ההסברה בהתאחדות לכדורגל, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיכם את הניסיונות הכושלים של נבחרת ישראל להעפיל ליורו 2024 שייערך בקיץ בגרמניה.

על ההתבטאות של אוסקר גלוך ("חבורה של נכים") לאחר ההפסד הכואב לאיסלנד, אמר ברזל: "שחקנים יורדים לחדר ההלבשה אחרי שהם קיבלו 4:1. הוא לא אמר את זה בריאיון לתקשורת אלא בסך הכל פלט ברגע של עצבים איזשהי מילה. התנצלנו בשום נבחרת ישראל. זו לא הייתה הכוונה שלו והביקורת גם לא הייתה על המאמנים, לדעתי היא הייתה עלינו או על היריבים שלנו. המילה הזו לא הייתה צריכה להיאמר. יש רק מה להעריץ את הנכים ואת המאבק שלהם, ותאמין לי שגלוך שעושה סרטונים כל היום לחיילים פצועים ולחולים, הוא ילד שפלט מילה בשיא העצבים ובשיא התסכול, ילד שעד עכשיו בנבחרות ידע בעיקר הצלחות".

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, עם אוסקר גלוך | ברני ארדוב

על עתידם של יוסי בניון ואלון חזן, בצל הדיווחים כי כבר התקבלה החלטה שחזן לא ימשיך: "נדמה לי ששינו אמר את זה בצורה הכי ברורה – לא התקבלה שום החלטה ולא תתקבל החלטה ביום או ביומיים הקרובים. זה כואב וטרי מדי. יש תהליך שאנחנו רוצים לעבור. שינו ייפגש עם אלון ועם יוסי, ישמע מהם מה עבד ומה לא ויגיד להם את דעתו. יש לשינו דעה ברורה, והרבה הרבה שעות של כדורגל. יש פה יושב ראש שמבין כדורגל. הוא לא יגיד לך באיזה שיטה לשחק אבל הוא רואה כדורגל מבוקר עד ערב והוא מבין דבר או שניים. עצוב לי שמאמן כשהוא מסיים או יסיים או לא יסיים, עובר את המצעד הזה בתקשורת אבל כנראה שזה אנחנו וגם את זה לא המצאנו. לא התקבלה שום החלטה בעניין הזה. מה שכן חשוב זה התהליך שההתאחדות לכדורגל תקיים ולאחריו היא תקבל את ההחלטות שלה".

אלון חזן עם יוסי בניון | ברני ארדוב

על הטענה שהיו יותר מידי פרשות בתקופתו של בניון כמנהל המקצועי: "מה הקשר בין יוסי ואלון חזן למואנס דאבור ודיא סבע? אני מזכיר לכם איך פירקתם אותם לגזרים אחרי שהם לא זימנו את סבע, וסבע גמר כמו שהוא גמר. דאבור אמר שהוא לא רוצה לשחק בנבחרת. ההתאחדות לכדורגל קבעה שעומר אצילי לא יכול להיות בנבחרת ישראל. לצבוע כל דבר כזה כשערורייה אצל בניון, זה בעיניי ליפול למלכודת. אני חושב שאפשר לבקר ולנתח מקצועית מבחינת כדורגל, הרי זה מספיק כדי להגיד שהקמפיין הזה לא היה מוצלח".

האם נבחרת ישראל בכלל צריכה מנהל מקצועי: "היו לנו הרבה שעות של שיחות בעניין הזה. יש אנשים שקובעים, אני לא קובע אלא סתם יודע לנהל שיחות עם אנשים. אם אתה שואל אותי אישית, אני לא חושב שמנהל מקצועי אחד יכול לרוץ על כל הגזרה. אני חושב שנבחרת צעירות זו התמחות ויש המון נבחרות צעירות והמון משחקים. הייתי שמח לראות מנהל מקצועי שמתמקד בנבחרת הצעירות. מה מנהל מקצועי עושה בנבחרת? זאת שאלה ענקית. בסופו של דבר, הוא אמור להתוות שיטת משחק ולקבע אותה. הוא למשל יכול לקבל החלטה בנוגע למדיניות של שיתוף צעירים".

האזינו לריאיון המלא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי