"הגיע הזמן שלו": זה המאמן שיחליף את גיא לוזון בנבחרת הצעירה של ישראל?

play
קמפיין מאכזב מאוד, גיא לוזון | רויטרס
הוא לא נגמר, צפו: רונאלדו העניק לפורטוגל ניצחון על סקוטלנד בדקה ה-88 03:16

אחרי הניצחון הדחוק על אסטוניה שקטע רצף של שישה הפסדים, אורי אוזן סבור שגיא לוזון לא צריך להמשיך לקמפיין נוסף: "זה הקמפיין הכי חלש של נבחרת צעירה שאני זוכר". ומי לדעתו צריך להיות המחליף?

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה בשישה מתוך שבעה משחקיה בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21 וליורו היא כבר לא תעפיל, אבל ביום שבת היא לפחות נחלצה מהמקום האחרון בבית כשלקחה נקודות ראשונות בניצחון הדחוק 0:1 על אסטוניה, שנכעת נועלת את הטבלה במקום החבורה של גיא לוזון לאחר שהיא נותרה עם נקודה אחת בלבד מ-21 אפשריות.

האזינו לדברים

שחקן העבר ופרשן ספורט1, אורי אוזן, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את הניצחון הדחוק על האסטונים והטורניר המאכזב של הנבחרת הצעירה. אוזן אמר: "זה הקמפיין הכי חלש של נבחרת צעירה שאני זוכר, בטח בעשורים האחרונים, מאכזב מאוד גם אם ניקח בחשבון שחלק גדול מהשחקנים משחקים בבוגרת. האכזבה היא כמובן מהתוצאות אבל בעיקר מהיכולת.

קמפיין מאכזב מאוד, גיא לוזון | רויטרס

"גיא לוזון קיבל מחמאות על היורו ובצדק, אבל זה הניצחון השלישי שלו בנבחרת ב-21 משחקים – אסטוניה, סן מרינו וצ'כיה. קמפיין רע מאוד שלו, הנבחרת הצעירה של ישראל לא צריכה להיראות כך, היא לא צריכה להפסיד את כל המשחקים, לקחו שחקנים לבוגרת אבל זה קורה בכל נבחרת".

על עתידו של לוזון: "מסיימים את הקמפיין, עושים חושבים ואני חושב שהגיע הזמן של אופיר חיים לקבל את הקידום שלו עם השחקנים שהוא גידל ולעלות לנבחרת הצעירה ולאמן אותה. אין לאן למהר, זו לא קבוצה, לא צריך לפטר, הטורניר צריך להסתיים ואני מקווה שהנבחרת של גיא תשיג כמה ניצחונות, גם בשבילו ברמה האישית שיסיים עם טעם טוב, וגם בשביל השחקנים שיתקדמו".

אלעד מדמון | אתר רשמי, הוועד האולימפי בישראל

על היכולת שהציגה הנבחרת במשחקים בקמפיין עד כה: "זה הרכב שמציג הרבה פחות ממה שהוא אמור להציג, זה מאכזב מאוד, זה נכון שעוד יותר קשה לשחק מחוץ לישראל בסיטואציה הזו, אבל עדיין זה לא תירוץ – הנבחרת הרבה יותר טובה מסך חלקיה וממה שהיא מראה על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי