אלון מזרחי בחוץ: חיים רביבו בחר את 11 הגדולים ששיחקו איתו בנבחרת ישראל

play
חיים רביבו | Henri Szwarc/Bongarts/Getty Images
צפו: שער יפהפה לדמבלה, צרפת התאוששה וניצחה 0:2 את בלגיה 02:36

בפרק החדש של הפודקאסט "רביבו ושכנר" מבית ספורט1, כוכב העבר בנה את ההרכב הטוב ביותר של השחקנים ששיתפו איתו פעולה במדים הלאומיים. וגם: האם באמת הייתה מתיחות בינו לבין אייל ברקוביץ'?

(גודל טקסט)

בפרק החדש של הפודקאסט "רביבו ושכנר" מבית ערוצי ספורט1, שחקן העבר חיים רביבו התבקש לבנות הרכב מהשחקנים הכי טובים ששיחקו איתו לאורך השנים במדי נבחרת נבחרת ישראל.

11 הגדולים ששיחקו עם רביבו בנבחרת

רביבו הציב בשער את בוני גינצבורג, כשחוליית ההגנה הורכבה מארבעה: אלון חזן, אמיר שלח, טל בן חיים ואבי נמני, שבשל העומס בחלק הקדמי, נאלץ לאייש את העמדה האחורית. בקישור, רביבו בחר ביוסי אבוקסיס וטל בנין, כשלפניהם הציב את אייל ברקוביץ', אלי אוחנה, רונן חרזי ועצמו.

רביבו על ה"מתיחות" בינו לבין אייל ברקוביץ'

בפרק נשאל רביבו על מערכת היחסים שלו ושל ברקוביץ', שכידוע דובר עליה רבות בתקשורת באותן שנים – והבהיר: "לפני המשחק מול גרמניה ריצ'רד מולר נילסן אמר שאייל יהיה הקפטן. לא הייתה לי מתיחות עם אייל וגם לא הייתה לי בעיה שאייל יהיה הקפטן – הייתה לי בעיה עם נילסן שהחליט שאני לא אהיה הקפטן. למה שתהיה מתיחות עם אייל? ההפך, היה נהדר עם אייל, יוצא מן הכלל, היחסים היו מעולים וגם היום הם מעולים. אף פעם לא הייתה לי מתיחות עם אייל".

להאנזה לפרק המלא של "רביבו ושכנר", לחצו כאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי