"לא מגיעים לרמות האלה בגלל מזל"

|

צופית גרנט דיברה ב-103FM אחרי הפסד גאנה. "'התחת של אברם'? קמפיין של שרף"

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: יח"צ

 

 

בין אלפי האנשים בישראל שראו את דרמת הענק בגמר אליפות אפריקה בין גאנה לחוף שנהב (9:8 בפנדלים), הייתה גם צופית גרנט, שבקושי עמדה במתח. "לקחתי החלטה שזה המשחק האחרון שאני רואה בחיים", סיפרה ל"תוכנית הספורט" של 103FM, "גם אחרי ה-0:2 בפנדלים, אמרתי לעצמי: 'אני גמרתי עם זה. די, פרשתי'. לא רואה יותר כדורגל ולא רוצה לשמוע על זה. נורא כאב לי. זה היה פשוט סיוט שאין לתאר".

 

אשתו לשעבר של מאמן נבחרת גאנה נדרשה לסוגיית "התחת של אברם", שאיבדה פרופורציות כבר מזמן: "קופמן, בוא נעשה סדר, נשמה. זה לא מושג שאתם מריצים בתקשורת, יש רק בן אדם אחד שמריץ את זה כקמפיין וזה מפרנס אותו יפה – וזה שלמה שרף. פעם אני הייתי התחת, פעם הוא. זה לא קיים. אם הייתי עומדת מול שלמה הייתי שואלת אותו: 'האם יכול להיות שמאמן מגיע לרמות הגבוהות ביותר רק על מזל? האם באמת הקריירה האדירה שאברם הגיע אליה – כולל ההישג המדהים אתמול אחרי חודשיים בלבד עם קבוצה בעייתית מאוד ושחקן פצוע – בנויה על מזל'?".

 

 

צופית המשיכה לסנגר על בעלה לשעבר: "אם יש סיבה אחת שאני עולה לאוויר היום ומדברת, זה כדי להגיד אחת ולתמיד – זה אחד האנשים הכי מוכשרים בכדורגל, לא הישראלי, אלא העולמי. הוא הגיע להישגים מדהימים, למרות הרבה חוסר מזל בדרך. היו לו מזל גדול עם רומן אברמוביץ', וגם חוסר מזל גדול מאוד עם רומן אברמוביץ' שפיטר אותו חמש דקות אחרי שג'ון טרי החליק".

 

"אני מאחלת לו להמשיך להגיע לגמרים", הגיבה גרנט למאזן העגום של אברם במשחקים על תואר, "אני מאחלת לו להמשיך להיות ברמות האלו. אני מאחלת לנו שימשיך להיות לנו כזה נציג בעולם שעושה כאלה דברים מופלאים. אותי הוא ריגש בצורה בלתי רגילה. אתם כבר לא יכולים להגיד שאני משוחדת כי אני אישתו, כי אני כבר לא אישתו".

 

צופית סיפרה על השיחה עם אברם לאחר המשחק: "דיברתי איתו גם אתמול וגם היום. אברם לא נשבר מכלום. הדבר היחיד ששבר אותו אתמול זה שדניאל ורומי התפרקו לגמרי. אני חושבת שההפסד אתמול היה כואב באותה מידה כמו בצ'לסי. הכאב שם היה גם על זה שידעתי שאברמוביץ' הולך לעשות צעד דרמטי לקריירה של אברם. קלטתי שזה הולך לקרות כשהיינו שם שלושתנו במגרש – דניאל, רומי ואני – ולא קיבלנו יחס. השאירו אותנו מחוץ לאיזור של צ'לסי. נתנו לנו לחכות שם במוסקבה כמו עלובי נפש והבנתי שמשהו מסריח מהראש. זה מאוד העציב אותי וידעתי שמפה יתחיל כאוס מאוד גדול".

 

 

"אברם מאוד מוערך בגאנה", המשיכה, "הוא נכנס לשם עם הרבה מאוד ספקטיות בגלל הפוליטיקה. אברם הפסיד לפחות שמונה קבוצות בשלוש השנים האחרונות על בסיס היותו ישראלי ויהודי, וגם את גאנה הוא כמעט הפסיד בגלל זה. היה הרבה כאוס ופחד לקחת אותו, אבל הוא כל כך מוערך שכל היחס הוא אחר. אני מקווה שהוא ייקח אותם להישגים. אני חושבת שהוא לקח אותם לטווח רחוק. כשהוא הלך לתאילנד, הוא היה ממוקד מטרה לטווח קצר, אבל בגאנה זה משהו אחר. אנחנו במשפחה כולנו פריקים של אפריקה, אברם מאוד אוהב אותם והם מתים עליו".

 

"הוא ממש לא רוצה לאמן בארץ", קבעה גרנט בנחרצות, "אני חושבת שהוא בכלל חושב על פרישה באיזשהו שלב מהכדורגל ומכל המתחים האלה. הוא רוצה לעבור לעולמות של עסקים והרצאות. הוא לא רק מאמן, הוא איש מדהים ויוצא דופן. אני חושבת שאם הייתה לו אפשרות, הוא היה רוצה לחזור לאנגליה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי