"שרף דגנרט, בוני גינצבורג קנאי"

|

צופית גרנט תקפה את הפרשנים: "מתפרנסים מלטנף ולהכפיש את שמו של אברם"

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: יח"צ

 

נבחרת גאנה כבר חזרה הביתה והתחילה לעכל את ההפסד הדרמטי בגמר אליפות אפריקה לחוף השנהב, אבל דווקא בישראל הרחוקה ממשיכות לסעור הרוחות. אתמול ביקר שלמה שרף את ניהול המשחק של אברם גרנט ב-103FM, כעבור שעות ספורות הגיבה צופית גרנט לראשונה בראיון נוסף והיום היא כבר השתלחה בפרשן ובמאמן הלאומי לשעבר דרך חשבון הפייסבוק שלה.

 

 

"כבר 22 שנים אני בתוך עולם של כדורגל ועברתי עם אברם הכל ובתוך כל התקופה הזאת מעולם לא ראיתי שום תוכנית ספורט ובעיקר לא את התכנית 'יציע העיתונות' והייתה לי סיבה", כתבה גרנט, "ידעתי שיושב הדגנרט שלמה שרף כבר שנים ולפרנסתו עושה בעיקר מלטנף ולהכפיש את שמו של אברם. לא רציתי לראות בכדי שלא אצטרך לאפק את הרצון להגן על ביתי ועל האיש שלי וברחוב".

 

אשת הטלוויזיה סיפרה שבמשך שנים מילאה את פיה מים: "אין שבוע בו לא עוצר אותי מישהו ואומר לי: 'צופית, אל תשימי לב, שלמה סתם קנאי' ואני מחייכת, אבל בוחרת כבר שנים לא להגיב. אברם מעולם לא ענה לניסיונות העיתונות לגרור אותו לעימות מול ה'עגלון' כמו שמכנים את שרף. זה לא ייאמן שהאיש מלכלך את שמו של אברם בכל דרך אפשרית, בתקשורת ומחוצה לה, מספר סיפורי מעשיות על אברם ואנחנו בשלנו, לא מגיבים ואפילו סתם כך בשיחות חולין מחייכים כשמשתפים אותנו ומקפידים לא להיגרר למקומות הנמוכים והעלובים האלו של הקטנת אנשים והלבנת פניהם".

 

"היום אני לא מצליחה לאפק את הרצון שלי להשיב למלעיזים", המשיכה גרנט, "במקרה מתוך נימנום של עייפות אדירה אחרי ימי צילום קשים ביותר של 'אבודים', אחד מחבריי ביקש ממני לראות את שנאמר בתוכנית 'יציע העיתונות' ונדהמתי. נדהמתי לשמוע את בוני גינצבורג שכנראה מונע מתוך תאוות נקם עתיקת יומין, מגדיר את אברם כמי 'שגדול בלהשיג תפקידים' אבל זו כל גדולתו".

 

אשתו של גרנט לשעבר גוללה סיפור מעברו של הפרשן: "לפני 24 שנים אותו בוני היה שוערה של קבוצה בליגה הסקוטית, וכשאברם קיבל את תפקידו כמאמן מכבי ת"א הוא הוצע לו, אך לדאבונו של האחרון אברם החליט שבוני לא מתאים לו, נסע לרוסיה והביא משם את שורה אובארוב השוער האגדי. בוני נאלץ לוותר על מקומו וכבר אז עשה זאת בצורה נוראית, כי אובארוב פתח רע והקהל רצה את בוני. אברם, שיודע לעמוד בלחצים, נלחם על מקומו של אובארוב ולקח איתו אליפות מפוארת ועם הגיבנת הזאת והקנאה הנוראית מסתובב האיש שנים".

 

לאחר מכן חזרה גרנט לשרף: "כמובן ששלמה שרף מיד הצטרף בהתלהמות לדעותיו של בוני ובמשך דקות ארוכות בתוך הצעקות המכפישות שלהם אי אפשר היה להשחיל מילה. בוני, האיש שכבש את הירח והוריד עשרות כוכבים בחייו, ושלמה העגלון יושבים ומכפישים את מי שעשה בכדורגל כישראלי מה שאיש לא הצליח לפניו ובספק אם מישהו יעשה. כמה אומללות זיהיתי בשני האנשים האלה וכמה צרות עין".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי