מסתבך: המשטרה פתחה בחקירה נגד דני נוימן

דרש לכאורה 5
דרש לכאורה 5 | צילום: יח"צ הערוץ הראשון

דיווח בערוץ 2: הפרשן זומן לחקירה לפני כ-3 שבועות. חשודים אחרים יזומנו

(גודל טקסט)

כחודשיים וחצי לאחר שערוץ 2 חשף כי דני נוימן קיבל לכאורה סכומי כסף רבים על מנת שיארגן פגישות עם בכירים במשרדים ממשלתיים ולמעשה שימש כ"מכאער", חושף הערוץ כי משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד כוכב העבר של בית"ר ירושלים.

 

לפי ערוץ 2, לפני כשלושה שבועות המשטרה זימנה את נוימן לחקירה באזהרה בחשד למתן שוחד וקבלת דבר במרמה. הפרשן שיתף פעולה עם החוקרים ולטענתו כל פעולותיו נעשו כחוק. בהמשך יזמנו החוקרים גורמים נוספים, ביניהם אולי גם מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, שעמו כביכול ארגן נוימן את הפגישות.

 

 

בכתבה נמסר עוד כי בימים האחרונים נמסרו יומנים של מנכ"לים של משרדים ממשלתיים, ביניהם של יצחקי, לעורך דין אלעד מן מעמותת "הצלחה", המקדמת שקיפות כלכלית. בבדיקה שנערכה בערוץ התגלה כי ביומן של יצחקי לא היה זכר לפגישות שאורגנו עם נוימן, ועל כן יתכן שהמשטרה תבדוק כי ליצחקי היו יומנים נוספים נסתרים.

 

כזכור, בכתבת תחקיר שערך כתב ערוץ 2, הוא פנה לנוימן וביקש ממנו לסייע לו בדחיפה של מיזם פיקטיבי הקשור למשרד התחבורה. נוימן לכאורה ביקש תשלום של כ-5,000 דולר, ועבור סכום זה אכן קבע פגישה על מנת לקדם את המיזם הדמיוני.

 

בהמשך התגלה בכתבה כי נוימן ארגן לכאורה פגישות נוספות במשרד התחבורה תמורת תשלומים של עשרות אלפי שקלים. בשיחה שניהל הכתב עם נוימן והוקלטה נשמע הפרשן מסביר ואומר: "כל החיים במדינה הזאת זה קשרים, לא יעזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי