"הכדורגל הישראלי צריך את קטמון בליגת העל"

אהרון. בסוף הוא כבש במשחק הפרידה
אהרון. בסוף הוא כבש במשחק הפרידה | צילום: הפועל קטמון - האתר הרשמי

שי אהרון, שפרש ממשחק פעיל בסוף השבוע: "גאווה גדולה להיות חלק מהמועדון"

(גודל טקסט)

הפועל קטמון חגגה שלשום (ו') את משחק ההכתרה שלה באצטדיון טדי לעיני כ-7,500 אוהדים אדומים שחורים, שבאו לחגוג עם הקבוצה את החזרה שלה לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בלבד.

 

7,500 אוהדים במשחק ליגה א', זה מחזה שלא נראה כמותו שנים בליגות הנמוכות בישראל, אך אלפי הצופים שהגיעו עשו זאת גם במטרה לחלוק כבוד אחרון לסמל הקבוצה, זה שעזב את קבוצת האם הפועל ירושלים ב-2010 לטובת מיזם האוהדים, השחקן שירד עם הקבוצה לליגה א' בכדי להציל אותה ולעלות אותה בחזרה ללאומית- החלוץ ומנהל הקבוצה, שי אהרון.

 

 

 

הפועל קטמון ירושלים פגשה למחזור הסיום של ליגה א' צפון את הפועל קריית אתא, ששימשה אך ורק תפאורה הולמת לחגיגות ההכתרה ולחגיגות הפרישה של  אהרון. החלוץ עלה לראשונה מזה שנה אל כר הדשא בטדי, זו הייתה הופעתו הראשונה והאחרונה השנה במדי הפועל קטמון והמטרה הייתה ברורה: משחק אחרון, ניצחון ושערים אחרונים.

 

בהתחלה הכול הלך הפוך לחלוץ ולקבוצתו, שכן היא קיבלה שני פנדלים כבר בדקות הפתיחה- מי שכמובן ניגש לבעיטה היה הקפטן והסמל של המועדון, אך לצערו ולצער כל האוהדים ביציעים, הכדורים שלו פשוט לא נכנסו. האשם הבלעדי היה שוערה של קרית אתא, רן אופק שלקח בקלות את שתי הבעיטות של החלוץ הירושלמי. כל זה נכון עד לדקה ה-33, אז אהרון כבש את שערו הראשון העונה והאחרון בקריירה, בדרך ל-2:4 לזכות האדומים-שחורים.


 

"היום הזה הוא יום מיוחד עבורי ומיוחד לכדורגל הישראלי. זו זכות גדולה בשבילי" אמר שי אהרון והמשיך: "הרגשה מעולה, כל היום הזה הוא ניצחון גדול עבור המועדון ועבורי. אני חושב שהיום הזה והאירוע הזה אומר על הפועל קטמון ירושלים יותר מאשר עליי. יש איזו תפיסה בכדורגל שלא יודעים לכבד שחקנים, והנה עוד סטיגמה שהמועדון הזה שובר. זו גאווה גדולה להיות חלק מהארגון המדהים הזה".

 

החלוץ שיחק ברוב שנותיו בהפועל ירושלים, תחת ניהולם של ויקטור יונה ויוסי סאסי, עד שב-2010 החליט גם הוא לעבור לצד של האוהדים ולשחק בשורות הפועל קטמון ירושלים. אהרון נשאל על השוני בין שני המועדונים: "יש המון דברים שונים, בעיקר לטובה, אבל זה פרדוקס שהוא גדול מאוד ואני לא חושב שמתאים לטפל בו ביום הזה. אנחנו חיים עם עצמנו בשלום ומנסים לבנות את עצמנו לאט לאט ולהתקדם".

 

אהרון המשיך לדבר על חזונו בהפועל קטמון: "אנו רוצים להתקדם, ללמוד ולגדול תוך כדי תנועה. זה קשה ללמוד תוך כדי הצלחות, אבל אנחנו נלמד גם מההצלחות וגם מהדברים שצריכים שיפור. עדיין יש לנו הרבה קשיים אובייקטיביים כי אנחנו מועדון חדש בכדורגל, אבל אנחנו נתגבר גם על הקשיים האלו. הכדורגל הישראלי חייב את הפועל קטמון בליגת העל".

 

על אפשרות של איחוד עתידי עם הפועל ירושלים, שאלה שעלתה לא אחת בשנים האחרונות, השיב: "אני חושב שזה לא זמן נכון להתייחס לזה. זה יום גדול עבורנו, בהזדמנויות אחרות יהיו את האנשים שיצטרכו להתעסק בזה, המציאות היא הרבה יותר מורכבת".

 

מי שזו הייתה עונתו הראשונה כמאמן ראשי הוא אסף נימני, שהגיע בתחילת העונה כדי לעלות בחזרה את הקבוצה לליגה הלאומית.נימני היה עוזרו של מנחם קורצקי ברמת השרון ועוזרו של גיא לוזון בנבחרת האולימפית וזו הפעם הראשונה שהוא מקבל את המפתחות: " זו הרגשה מדהימה, אני חושב שלפעמים שהתמונות מדברות בעד עצמן" אמר המאמן המאושר והמשיך: "עשינו עונה ענקית שהשיא שלה כמובן הוא היום. זו עונה שנייה שלי ברציפות שאני מלווה קבוצה בדרך לעלייה לליגה טיפה יותר גבוהה, אלו השלבים שאין כבר מה להגיד".

"התמונות של האוהדים מדברות בעד עצמן. זה הדבר שהכי מרגש אותי בעולם" פרגן נמני לעשרות אלפי הצופים שפוקדים את משחקי הפועל קטמון, "הקהל הזה עוטף אותך בחום, באהבה, בחיבוק חם ואוהב ואני חושב שהקהל הזה הוא הקהל הטוב ביותר בארץ.מגיעה להם קבוצה בליגה הלאומית ואפילו יותר מזה. אני מקווה שאנחנו לא נאכזב בעונה הבאה, יש לנו הרבה מאוד עבודה. תמיד יש מקום לשיפור ולעוד עבודה. אעשה את המסקנות שלי מכל השנה, ואיפה צריך לשפר, אעשה זאת. אני מאמין שבשנה הבאה נעמיד קבוצה חזקה בקטמון" הצהיר והבהיר נמני כי יישאר על הקווים גם בעונה הבאה בטדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי