קבוצת כדורגל חופים ע"ש ניצן שירזי ז"ל

קבוצת ניצן שירזי
קבוצת ניצן שירזי | צילום: אורי משיח

שנה מאז פטירתו של מאמן הכדורגל, פועלים חבריו להנציח את זכרו

(גודל טקסט)

בחודש הבא תצויין שנה לפטירתו של ניצן שירזי ז''ל אשר נפטר בגיל 43 לאחר מחלה קשה והשאיר אחריו את המשפחה ואת הכדורגל הישראלי המומים וכואבים. 

 

שירזי נחשב למאמן כדורגל מצוין ומודל לחיקוי בשכונת התקווה ובדרום ת''א, מעוזה של קבוצת הכדורגל של בני יהודה. החברים הקרובים עוסקים בפעולות הנצחה ובאחת מהם נוסדה קבוצת כדורגל החופים של ''לנדורה ניצן שירזי''.

 

 

מייסד הקבוצה, שחקן העבר נמרוד קוסטיקה ובעצמו קרוב משפחתו של שירזי ז''ל, החליט לשמר את זכרו של המאמן באמצעות טורניר כדורגל החופים והקמת קבוצה חדשה בשם ''לנדורה ניצן שירזי''. קוסטיקה, שאימן קבוצות אחרות חבר לאשר עזרן, מבעלי מכבי קביליו יפו, בכדורגל החופים ויחד החליטו על הקמת קבוצה חדשה לזכרו של שירזי ז''ל. 

 

השוער מאיר כהן (צילום: אורי משיח)

 

שחקן העבר קובי רפואה ושינו זוארץ חברו הקרוב של שירזי ז''ל נרתמו לסייע, גם חוג אוהדי בני יהודה בראשותו של כפיר עמר תרמו את חלקם והביאו ספונסרים. היום (שישי) תפתח הקבוצה את משחקיה מול כפר קאסם, ובמחזור השני בשבוע הבא תערוך טקס רשמי לזכרו של המאמן לפני המשחק מול כרמיאל שיערן בחוף פולג.

 

נמרוד קוסטיקה ודרור מילר (צילום: אורי משיח)

 

קוסטיקה מתרגש כשהוא מדבר על החלום שלו ואומר: ''הרצון שלי הוא לראות את חזי שירזי האח מניף את צלחת האליפות במידה ונזכה בה. זאת תהייה המזכרת הכי מרגשת שנוכל לקבל. אני קורא לכל מי שאהב את ניצן ז''ל ואת אוהדי בני יהודה והסביבה, חברים ועוסקים בענף, לבוא לתמוך ולעודד את ''לנדורה ניצן שירזי''

 

שחקנים בולטים בקבוצה הם השוער הוותיק מאיר כהן והכוכב שרון גורמזנו. הקבוצה צפויה לצרף שני שחקנים מברזיל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי