6X6: ישראל עם קרואטיה, ליטא ולוקסמבורג

נבחרת ישראל ב-MiniEURO 2014
נבחרת ישראל ב-MiniEURO 2014 | ברק ליאון, מדינת הכדורגל

הגרלה נוחה לנבחרת לקראת ה-MiniEURO שייערך בקרואטיה בחודש ספטמבר

(גודל טקסט)

אחרי ההצלחה של נבחרת האמנים, גם נבחרת ישראל ב-6X6 תקווה לתוצאות טובות ב-MiniEURO 2015 שיתקיים בספטמבר הקרוב בקרואטיה.  

 

אתמול (שני) נערכה בעיר ורסאר בקרואטיה הגרלת 8 הבתים לאליפות, וישראל ששובצה בדרג השני הוגרלה לבית א' עם קרואטיה, ליטא ולוקסמבורג. על פניו נראה שזו הגרלה נוחה שנותנת לישראל סיכוי טוב לעלות מהמקום השני אחרי קרואטיה החזקה שהשנה היא גם המארחת.

 

 

האליפות תתקיים בעיר ורסאר, על החוף האדריאטי של קרואטיה, ב-21-27 בספטמבר. זו השנה הרביעית שישראל משתתפת באליפות המאורגנת על ידי ה-European MiniFootball Federation, כאשר את הנבחרת מארגנת "מדינת הכדורגל". ישראל פגשה את קרואטיה לפני שלוש שנים והפסידה אז 3-2 אחרי משחק צמוד.

 

 

את הנבחרת מאמן ויקו חדד יחד עם אריה אלטר ואחרי ההגרלה הם נשמעו אופטימיים אך זהירים. חדד: "אחרי הגרלה תמיד יש תחושות מעורבות. צריך ללמוד את היריבות שלנו ולהתכונן בצורה הכי טובה שאפשר. אני חושב שאפשר לעלות שלב אחד לפחות". אריה אלטר נשמע קצת יותר זהיר: "הגרלה מעניינת ומאתגרת. נהיה יותר חכמים לאחר בחירת סגל השחקנים".

 

השנה, במדינת הכדורגל החליטו לערוך אליפות ארצית מקדימה בפורמט 6X6 כחלק מהפקת הלקחים משנה שעברה. חדד ואלטר ביקשו ששחקני מדינת הכדורגל יתרגלו לפורמט 6X6 השונה ממשחק ה-7X7 בה משחקים במדינת הכדורגל באופן קבוע. השחקנים המצטיינים באליפות יזומנו לאימוני הנבחרת שתתאמן מסוף יולי ועד ליציאה לאליפות בספטמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי