ייני צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב ויטסה

ייני במדי קבוצתו. הבכורה ב-11 קרובה מתמיד
ייני במדי קבוצתו. הבכורה ב-11 קרובה מתמיד | צילום: האתר הרשמי של ויטסה

הישראלי התאושש מפציעה וצפוי לפתוח לראשונה: "יכול לעזור לקבוצה"

(גודל טקסט)

שרן ייני מועמד לפתוח מחר (ראשון) במשחק של ויטסה נגד דה חראפשחאפ בבית (18:00). אם יעלה בהרכב, זו תהיה הפעם הראשונה שהוא פותח העונה. מגן מכבי תל אביב לשעבר עשוי לשחק במקום מרוולוס נקמבה או אביולה דאודה.

 

מאמן ויטסה, פטר בוש, אמר: "אנחנו חייבים לנצח משחק כזה, אבל הבעיה שלנו שיש קבוצה צעירה מדי ולא מנוסה". ויטסה המדורגת תשיעית, הייתה מודאגת השבוע מפציעתו של החלוץ הברזילאי נתן מצ'לסי.

 

 

ייני אמר אחרי המשחק האחרון נגד אוטרכט בו נכנס בדקה ה-49 (2:1), כי הוא למעשה השחקן הכי מבוגר בסגל יחד עם עוד שני שחקנים בגילו. הוא גילה יכולת סבירה במשחק והסביר בסיום: "אני מרגיש בויטסה כמו אחד שיכול לעזור לצעירים בקבוצה שהם חסרי ניסיון.

 

"אני משחק בקבוצה צעירה ואני רוצה שילמדו ממני ואני אעזור להם. מדובר כאן בקבוצה בה לפחות במשחק האחרון הייתי הכי מבוגר ואני יכול ללמד אותם הרבה. אני שמח שחזרתי לשחק סוף סוף אחרי שהייתי פצוע בשרירי הבטן והכי חשוב שלא הרגשתי כאבים אחרי המשחק או במהלכו". 

 

גם מאמנו שיבח אותו: "יש לו ראיית משחק טובה מאוד והוא בעל ניסיון. אני יכול לסמוך עליו. הוא יודע מה הוא עושה במגרש וזה חשוב לי מאוד במועדון שמלא צעירים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי