אוהד מכבי ת"א נעצר לאחר קטטה עם מפגין בהולנד

|

מאות צהובים חגגו עם אבוקות, מקומי התגרה עם קריאות "פלסטין"

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים, מכבי תל אביב תנסה להשיג נקודות ראשונות במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית כאשר תתארח אצל אלקמאר (22:00, ישיר בספורט2).

 

אוהדי מכבי ת"א שרוצים גם הם שקבוצתם תשיג את הנקודות הראשונות בבית, הגיעו להולנד חמים. כמאות אוהדים הגיעו לכיכר דאם שבאמסטרדם והפגינו תצוגת עידוד מרשימה שכללה גם הדלקת אבוקות וזריקת חזיזים. במהלך השהות בכיכר הגיע מפגין פרו פלסטיני שהתגרה תוך כדי קריאות: "פלסטין, פלסטין". במקום התפתחה תיגרה במהלכה נעצר אוהד אחד של מכבי תל אביב לאחר הפרת סדר. האוהדים הצהובים רדפו אחרי המפגין ומשטרת אלקמאר התערבה ועצרה את אותו אוהד.

 


על פי האימון המסכם מתכנן המאמן שוטה ארבלדזה שני שינויים בהרכב בהשוואה למשחק במחזור הקודם באירלנד נגד דאנדוק (1:0). אייל גולסה אמור לפתוח על חשבונו של נוסא איגייבור, אלי דסה, שלא שיחק באירלנד בשל הרחקה, יעלה ב-11 במקום דור פרץ הפצוע, שכלל לא הגיע להולנד.
 


האוהדים צבעו את אלקמאר בצהוב (דודו יחזקאל)

 


אוהד מכבי תל אביב עם דגל ישראל (דודו יחזקאל)

 

מעבר לחשיבות של המשחק, עבור המאמן שוטה ארבלדזה ואחד משחקניו, האריס מדוניאנין, מדובר במפגש מיוחד מול קבוצתם לשעבר. ארבלדזה שיחק בשורותיה בין 2005 ל-2007 וכבש 48 שערים ב-89 הופעות ואף שימש תקופה כעוזר מאמן, בעוד מדוניאנין צמח בשורות הנוער של אלקמאר, אם כי ערך רק 25 הופעות ליגה בקבוצה הבוגרת.


באופן לא מפתיע, המאמן והקשר גם ייצגו את הצהובים במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק, בה הבהירו מה המטרות של סגנית האלופה הישראלית ועד כמה חשוב להם המפגש.
 

"יהיה משחק טוב", הבטיח ארבלדזה, "הקבוצות דומות והתקפיות, שאוהבות לשחק קדימה כמו שנהוג בהולנד. שתי הקבוצות צריכות לנצח וזה יעשה משחק טוב מחר".


יחזרו לישראל עם ניצחון? (דודו יחזקאל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי