אצלנו בשכונה: בית"ר, הסינים וגולדהאר

הפועל תא נגד בש. חוזרים למציאות
הפועל תא נגד בש. חוזרים למציאות | צילום: עדי אבישי

הכלוב שיגן על האוהדים בצהוב-שחור, יצחקי והחוב האבוד. ברוש סוגר שבוע

(גודל טקסט)

1 נגמרה האולימפיאדה, נגמרה אליפות אירופה, נגמר באר שבע באלופות, נגמר איטליה, נגמר גולסה או דור מיכה, נגמרו הזיקוקים, נגמרו ההעברות ברגע האחרון, נגמר. שאגו בחורים, כי נגמר. נשארנו עם הכדורגל הישראלי. סוף סוף, רק הישראלי. חם, מדברי, קטן, עצוב, משעמם, עכו נגד כפר סבא, ג'קי בן זקן לבית הסוהר, טביב. חזרנו.

 

אוהדי בית"ר ירושלים מתלוננים שהקימו והציבו גדר רשת בינם לבין אוהדי מכבי ת"א לקראת המשחק ביום ראשון. כמו בכלוב, הם מתלוננים, ולא מבינים שהמעשה הוא בעצם לטובתם. גם משדרים שם זעם גדול על מיץ' גולדהאר, שברגע האחרון החליט שלא לשחרר את ברק יצחקי אל הצהובים-שחורים.

 

 

זה גולדהאר שאכל קש מטביב לפני שנה במו"מ המתיש על שלומי אזולאי ואלי דסה, ולבסוף נאלץ להיכנע לו. אפשר להניח שבקנדה הרחוקה לא יושב גולדהאר עכשיו מול תמונה של טביב וממרר בבכי.

 

טל בן חיים. החגיגה המקומית חוזרת (ערן לוף)

 

2 השבוע היה יום מרתק שלא בטוח שרבים השגיחו בו. אומנם אני לא בטוח לגמרי באיזה יום זה קרה, אבל אני כמעט משוכנע שזה קרה השבוע. ככה סתם התעוררנו בבוקר ולא התגלה בו חוב חדש של הפועל ת"א. לא חשבון כביסה של מנדיונדו שלא שולם ותפח עם ריבית לארבעה מיליון יורו, לא חשבון תיקון פנצ'ר לרכב ליסינג של גיא לוי, לא חשבון (בלירות) לאספקת אספסת ותלתן לחמור של ג'ורג' בורבה. כלום.

 

אפשר לתאר את הבהלה שאחזה בארגון האדום כשאנשיו ניסו לברר מה השתבש, ובטח הוכרז, במסגרת צעדי החירום, לשלוח גובים לבתיהם של עובדי המשק ולהחרים להם תכשיטים, טלוויזיות וקופסאות שימורים, ואז נזכרו בסינים והוחלט לפנות אליהם שוב. כמה טוב שיש יותר ממיליארד סינים, אם כי במקרה של הפועל ת"א, לא בטוח שזה יספיק.

 

מנדיונדו. אין עוד חובות? (עדי אבישי)

 

3 תקנו אותי אם אני טועה, אבל הפועל ירושלים כבר שבועיים מוציאה את הנשמה בטורניר אימון באיטליה, כשמכבי ת"א עדיין עסוקה בהנחתת שחקנים. לאן ירושלים ממהרת? מה הם רציניים כאלה? הרי אלה בדיוק הימים הכי כיפיים בים. מה בוער? 

עוד באותו נושא: מיץ' גולדהאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי