ברמת השרון שוקלים לוותר על ליגת האלופות

| צילום: דניאל עיני

אלופת הנשים זועמת על הקיצוץ העירוני בתקציב, ראש העיר לא מתרגש

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים בכדורגל של רמת השרון זכתה בתום העונה שעברה באליפות ראשונה והיסטורית, אבל מסתבר שהחגיגות הסתיימו מהר מאוד. ב-23.8 אמורה הקבוצה לפתוח את דרכה בליגת האלופות בשלושה משחקים בבוסניה, אבל ראשי הקבוצה שוקלים לוותר על ההשתתפות בגלל בעיות תקציביות.

"כל התקציב השנתי של הקבוצה הוא 680 אלף שקל, ועכשיו העירייה קיצצה לנו 20 אלף" סיפר אלי שימריך, מבעלי הקבוצה. "העירייה עושה איפה ואיפה. התקציב של קבוצת הכדורסל עומד על 1.819 מיליון שקלים, אז למה אנחנו צריכים לקבל כל כך מעט"?

 

"בכל שנה אני מוציא מכיסי 200 אלף שקל וזה לא פשוט, אבל בלי התמיכה של העירייה אנחנו לא נצליח להחזיק מעמד ואנחנו בהחלט שוקלים לא להופיע למשחקים בליגת האלופות. במקום שהעירייה תעזור לנו, עוד מקצצים לנו" טוען שימריך.

בקרב בנות הקבוצה, האווירה לא נעימה. השחקניות מאוכזבות מהמצב שנקלעו אליו, אולם מבינות את הבעיות הכלכליות ומקווה שימצא פיתרון מהיר שיעזור לקבוצה לטוס ולייצג את המועדון והעיר בזירה האירופית.

מעיריית רמת השרון נמסר בתגובה: "מדובר בעמותה עצמאית המקבלת את תמיכת העירייה ולא שייכת לאגודת הספורט. מדובר בתקציב תמיכות עירוני שמחולק לפי קריטריונים קשיחים שנקבעו ומפוקח על ידי רואה חשבון כפי שראוי שיעשה עם כספי ציבור. אנחנו גאים בתמיכות העירייה המשמעותיות שמועברות לספורט הנשי ככלל ולקבוצת כדורגל הנשים כפרט. ראש העיר, אבי גרובר, אף הציע עזרה פרטנית לקבוצה כדי לסייע לה לצאת לנסיעה לאירופה, אולם לצערו ראשי הקבוצה החליטו שלא לעשות זאת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי