מיזם חדש של ההתאחדות והמנהלת עם הבונדסליגה

| צילום: ההתאחדות לכדורגל

110 שחקנים ושחקניות מוכשרים יטלו חלק במחנה קיץ שבועי בשפיים

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל בישראל ומנהלת הליגה, יחד עם הבונדסליגה, מוציאות לדרך מיזם של מחנה קיץ שבועי לפיתוח ולימוד כדורגל בשיתוף מאמנים גרמנים וישראלים. המחנה ייערך בשבוע הבא, 10-14.7.16, בבית הנבחרות בשפיים ויכלול לינה במלון הקיבוץ. 

 

המטרה הראשית של הפרויקט היא לאפשר ל-110 שחקנים ושחקניות מוכשרים בגילאי 11-14 (בנים) ו-14-17 (בנות), ארבעה ימים מרוכזים של כדורגל, כאשר מלבד ההיבט המקצועי יינתן דגש על נושאים חינוכיים, העצמת שחקנים צעירים וקידום דו קיום.

 

למאמנים מגרמניה יתלווה צוות ישראלי, שידריך את השחקנים והשחקניות הצעירים ויהיה צמוד אליהם בהלך השבוע. השחקנים והשחקניות יתאמנו פעמיים ביום ובנוסף יזכו להרצאות בנושא העצמה עצמית, חוסן מנטלי, תזונה, שיפוט, מדיה חברתית ועוד.

 

במהלך השבוע ייקחו מאמני כדורגל ישראלים חלק בהרצאות שיעבירו המאמנים הגרמנים המלווים את הפרויקט.

 

 

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, ניר לוין אמר: "מדובר בפרויקט איכותי וחשוב של שילוב מאמנים מגרמניה, בה פרויקטים של הכשרת שחקנים צעירים הם דבר מוצלח מאוד. חשוב לנו להעניק חוויה כזאת לשחקנים ולשחקניות הצעירים שלנו וגם לאנשי הכדורגל בישראל. המטרה היא לספוג כמה שיותר עניינים מקצועיים ומנטאליים".

 

מאמן נבחרת הנשים והנערות, גיא עזורי הוסיף: "אנחנו מברכים על כל שיתוף פעולה, על אחת כמה וכמה כאשר זה עם הבונדסליגה. הכדורגל הגרמני בכלל, והכדורגל הנשי בגרמניה בפרט, הם מהמתקדמים בעולם והמטרה היא להעשיר את השחקנים והשחקניות באימונים מקצועיים, יחד עם הרצאות בתחומים שונים".

 

לדברי מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, "יש לנו לא מעט מה ללמוד ממעצמת כדורגל דוגמת גרמניה, ושיתוף הפעולה הייחודי הזה הוא בהחלט צעד נכון בכיוון".

 

צוות המאמנים מגרמניה כולל את בירגר נס, טוביס יאנג, מקס סטייבורן, ג'וסן סטורבל, כריסטוף קאפל ואנג'ה פלוסביץ'. צוות המאמנים הישראלי יכלול את עפר פביאן, גיא עזורי, גדי ברומר, איציק עובדיה, עבאס סואן, ז'אן טלסניקוב, איריס אנטמן, לירון גלאט, ודים קראצ'ב, איה כהן ועופר נוסובסקי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי