מרשים: הנוער של מכבי חיפה זכה באינסל-קאפ

כבוד לכרמל
כבוד לכרמל |

0:2 לירוקים בגמר מול נובי סאד, השלימו 5 ניצחונות ברצף בטורניר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה, אלופת המדינה לנוער, הוסיפה עוד תואר לארון שלה אחרי שזכתה בטורניר האינסל-קאפ. הירוקים ניצחו חמישה משחקים ברצף, שלושה בבית המוקדם ושניים בשלבי הנוק-אאוט, כולל 0:2 בגמר מול נובי סאד הסרבית.

 

החיפאים הצעירים החלו עם ניצחון 0:2 על אאוגסבורג, בהמשך גברו 1:2 על נובי סאד ובמשחק האחרון בשלב המוקדם ניצחו 0:1 את ואלבשיים הגרמנית. בשלב חצי הגמר פגשו חניכיו של איתי מרדכי את פרייבורג ובמשחק שהתנהל ברמה גבוהה מאוד הצליחו הירוקים הצעירים לנצח בתוצאה 0:2 את היריבה מהבונדסליגה.

 

 

"יצאנו לטורניר ברמה הגבוהה ביותר עם קבוצות ידועות מהבונדסליגה ומאירופה", הסביר איתי מרדכי לאתר הרשמי של המועדון עוד לפני משחק הגמר. "המטרה ביציאה לטורניר מסוג זה הייתה להרים את הרמה המקצועית של השחקנים על ידי התמודדות כנגד שחקנים ברמה הגבוהה ביותר לגילם. לשמחתי, השחקנים מגלים בגרות מקצועית והתנהגותית, מבינים את המטרות וההישגים שלנו פה וזוכים לשבחים מהמארגנים ומכל הקבוצות המשתתפות בטורניר. חובה לציין שאנחנו ממשיכים את המסורת של מכבי חיפה ושומרים על שמו הטוב של המועדון".

 

מנהל מחלקת הנוער יניב כהן התייחס אף הוא להישג: "הקבוצה הסבה לנו גאווה גדולה אך חשוב לזכור שאנו באים לטורנירים מסוג זה עבור ההתנסות החשובה לשחקנים ועבור צבירת ניסיון אירופי והתמודדות עם תרבויות כדורגל שונות וסגנונות משחק אחרים, דבר שעוזר לשחקנים בהתפתחותם ובדרכם להפוך לשחקנים טובים יותר ומוכנים לקבוצה הבוגרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי