קבוצות שיקדמו פעילויות למען דו קיום יזכו למענק

כדורגל הוא גשר לדו קיום ולחיים משותפים
כדורגל הוא גשר לדו קיום ולחיים משותפים |

אלפי שקלים יוענקו על קידום חיים משותפים. עבאס סואן: "כדורגל הוא אי של שפיות"

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל בישראל ותכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" יעניקו לקבוצות הליגות הנמוכות, מהלאומית ומטה, ולארגוני האוהדים שלהן, מענקים בסך כולל של 100,000 שקל על קידום פעילויות ויוזמות למען חיים משותפים – כל זאת על רקע גל האלימות וערעור היחסים בין יהודים וערבים

מענקים יחידים של עד 5,000 שקל יינתנו לכל פעילות או יוזמה לקידום חיים משותפים, סובלנות ודו קיום במגרש ומחוצה לו. בתחילת חודש אפריל יוכרז הסבב הראשון של הזוכים במענקים. 

תמיר גילת, מ"מ יו"ר ההתאחדות וחבר הוועדה לקבלת מענקים אמר על היוזמה: "זו אמירה ברורה מצדנו – עוד לא אבדה תקוותנו. הכדורגל היה וימשיך להיות גשר לחיבור, לסבלנות, לדו קיום ולחיים משותפים כאן. זאת הדרך שלנו לעודד ולתגמל מי שמצטרפים ליוזמה ומתעקשים לאחד את החברה הישראלית והכדורגל הישראלי ולא לפלג. אני צופה היענות גדולה והרבה יוזמות ברוכות". 

עבאס סואן, חבר בוועדה לקבלת המענקים וכדורגלן עבר בנבחרת ישראל: "הכדורגל הוא אי של שפיות בחברה הישראלית וחשוב להציב זרקור ולקדם פעילויות חיוביות, שמתרחשות על מגרש הכדורגל באופן יום יומי ברחבי הארץ". 

התכנית בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים אשר נוסדה בשנת 2003 על ידי הקרן החדשה לישראל, שמה לה למטרה למגר את הגזענות והאלימות ממגרשי הכדורגל, מתוך אמונה ששינוי שיתחיל במגרשי הכדורגל יחלחל לכל שדרות החברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי