Sport1 Banner

קנדה קרס על המגרש במהלך צילומי גולסטאר

קנדה והחברים לצילומי גולסטאר
קנדה והחברים לצילומי גולסטאר |

המגן התמוטט אחרי משחק במקסיקו והובהל לצנתור: "שלומו לא משהו"

(גודל טקסט)

עמרי קנדה לקה בלבו והתמוטט על כר הדשא במהלך צילומי התכנית "גולסטאר", שמתרחשים בימים אלה במקסיקו. אנשי ההפקה הוכו כמובן בתדהמה, גם מאחר שמדובר בכדורגלן פעיל שבשנה שעברה עוד שיחק במדי הפועל ירושלים. 


עמרי קנדה על האלונקה בדרך לבית החולים (ארכיון פרטי)

למערכת ספורט1 נודע כי השחקן סבל מכאבים ומלחץ בחזה אחרי המשחק, הובהל לבית חולים מקומי ושם התגלתה בעיה בתפקודי הלב. הוא נאלץ לעבור הליך כירורגי וככל הנראה יצא מכלל סכנה. אחד מהמעורבים בהפקה מסר בתגובה: "שלומו לא משהו, אבל הוא מתאושש".

קאסט העונה הרביעית של "גולסטאר" כולל מלבד עמרי קנדה דמויות מוכרות רבות, ביניהן ליאור דיין, אנדי רם, סקאזי, ירון ברלד, אסף אטדגי, שביט אלימלך, ליאון שניידרובסקי, דודו כהן ואיציק זוהר, כאשר המאמן שוב יהיה שייע פייגנבוים ועוזרו כדורגלן העבר ג'ובאני רוסו.

עמרי קנדה, שיציין בעוד חודש את יום הולדתו ה-30, החל את דרכו במחלקה הצעירה של הפועל פתח תקוה. בתחילת דרכו שיחק גם במדי הפועל רעננה ובהמשך עבר להפועל תל אביב, אסטרה ג'יורג'יו (רומניה), הפועל חיפה, מכבי נתניה והפועל ירושלים מהליגה הלאומית. 

קנדה היה חלק מאחת הקבוצות הגדולות של הפועל תל אביב וזכה עם האדומים באליפות (2009/10) ושלוש פעמים בגביע המדינה (2009/10, 2010/11 ו-2011/12).

תגובת צוות ההפקה תובא לכשתתקבל.


קנדה וכוכבי העונה הרביעית של "גולסטאר" (צילום: אור גפן)

עוד באותו נושא: גולסטאר, עמרי קנדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי