מנהלת הליגות הודיעה: אבי בלו מונה למנכ"ל

חסון ובאומן. בחרו מנכל
חסון ובאומן. בחרו מנכל | צילום: ערן לוף

יחליף בתפקיד את אורן חסון: "רואה בתפקיד אתגר מקצועי מרתק"

(גודל טקסט)

מנכ"ל חדש למנהלת הליגות בכדורגל. לאחר הליך החיפוש במהלך השבועות האחרונים, נבחר לתפקיד אבי בלו, שיחליף את אורן חסון. האחרון, כזכור, מונה ליו"ר במקומו של יורם באומן. ועדת האיתור, שכללה את באומן, חסון, אלונה ברקת, אשר אלון, אבי לוזון, יעקב שחר, מורן מאירי, אריאל שיימן ונציגי קבוצת נישה, בחנה את המועמדים והמליצה לדירקטוריון החברה למנות את בלו לתפקיד.

המינוי דרוש אישור של דירקטוריון החברה ולבסוף אישור ועדה בראשות שופט בדימוס. בלו, 59, כיהן בתפקידו האחרון כסגן ראש החטיבה הבנקאית ומנהל האגף המסחרי של בנק דיסקונט. קודם לכן כיהן כראש מנהל הסניפים האחראי על כ-2,500 עובדים ומנהל המרחבים של ירושלים ודרום ומרחב השפלה. כמו כן בעברו שימש כמנכ"ל החברה הציבורית "עיני תעשיות מתכת בע"מ".


בלו אמר: "אני מבקש להודות לוועדת האיתור בפרט ולחברי המנהלת בכלל על האמון וההחלטה על בחירתי לתפקיד מנכ"ל המנהלת. אני רואה בתפקיד אתגר מקצועי מרתק. אני שמח להתחיל פרק חדש בחיי שיוכל לשלב בין הניסיון העשיר שצברתי בעולם העסקים לבין האהבה הגדולה שלי לכדורגל. אני מוכן ודרוך לקראת האתגרים הגדולים הניצבים בפני המנהלת".



אבי בלו. יחליף את חסון (מנהלת הליגות)
 

יו"ר המנהלת, חסון: "אני מבקש לברך את אבי על בחירתו לתפקיד ולאחל לו הצלחה גדולה כמנכ"ל הנבחר. אין ספק שניסיונו העצום של אבי בהובלת תהליכים פיננסים וניהול משברים יאפשרו לו להמשיך את צמיחתו של ענף הכדורגל הישראלי ובפריחה שחווה בשנים האחרונות".

"אני מברך על התהליך שעשתה מנהלת הליגות לאיתור מנכ"ל, ומבקש להודות באופן אישי לחברי ועדת האיתור וכל המתמודדים. אני שמח על העובדה כי ההחלטה התקבלה ומעריך כי בקרוב, לאחר שיתקבלו כל האישורים הפורמליים הרלוונטיים, נוכל להתחיל את הליך החפיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי