טוב לאצילי? דיווח: אדאמס ישתמש רק בשחקני בית

עומר אצילי
עומר אצילי | AFP

ע"פ מארקה הבעלים של גרנאדה לא מעוניין לעלות יותר עם המושאלים. אדאמס: "באתי לבעוט להם בתחת"

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

 מינויו של טוני אדאמס למאמן גרנאדה עשוי לשנות משמעותית את מעמדו של עומר אצילי. על פי "מארקה" וכלי תקשורת אחרים הבעלים של הקבוצה האנדלוסית, ג'יאנג ליז'נג, יורה למאמן החדש להשתמש בשחקנים ששייכים לקבוצה ולא במושאלים שממילא לא יישארו במועדון בעונה הבאה.

 

הקשר הישראלי חתום בגרנאדה עד 2020 ולמועדון יש אינטרס לנסות להריץ אותו עד סיום העונה כדי למכור אותו בקיץ בסכום גבוה או להשאיר אותו בקבוצה כנכס לעתיד. ב-3:1 בבית לוולנסיה במחזור האחרון שיחקו רק שני שחקנים השייכים למועדון וכל השאר היו מושאלים בצורה זו או אחרת, כולל השוער המקסיקני המצוין גיז'רמו אוצ'ואה (מושאל ממלאגה).

 

אדאמס, שנכשל בכל הקבוצות בהן כיהן כמאמן, קיבל את הג'וב בגלל יחסיו הקרובים עם הבעלים ליזאנג (בדומה לגארי נוויל שקיבל את הג'וב בעטלפים בגלל קרבתו לבעלים פיטר לים) בנוגע לרכישה אפשרית של קריסטל פאלאס. סיבה נוספת היא שאדאמס, קפטן ארסנל בעבר, הוא שחקן עם שם גדול.

 

 

"אני כאן כדי לתת לשחקנים בעיטה בתחת", אמר המאמן אנגלי במסיבת העיתונאים הראשונה שלו, "הדרך הכי טובה היא להתאמן כמה שיותר עד שנהפוך לקבוצה קשוחה". אדאמס שרשם 504 הופעות בליגה במדי ארסנל רמז: "גרנאדה מכינה את עצמה לשני תסריטים. אחד אם נישאר בליגה והשני אם נרד". 

 

המנהל הספורטיבי החדש של הקבוצה, איגנסיו קוארבה, אמר: "מינוי אדמס זה הקלף האחרון שלנו בניסיון להישאר בליגה". סגן הנשיא, קנג'ינג וונג אמר: "אדאמס הוא המאמן האידיאלי לדעתנו כדי להוציא את המקסימום מהשחקנים ולהציל את הקבוצה מירידה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי