תורג'מן: לפני חודש הייתי צריך למצוא שחקנים שישלימו סגל של 18

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | לירון מולדובן

מאמן אשדוד שמח מהרכש לקראת יום ראשון (ספורט4, 19:15) מול בני יהודה: "חובת ההוכחה עלינו". בראון: "כבר יצא לי להילחם על הישארות, אביא את הניסיון שלי"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
עמיר תורג'מן ומ.ס. אשדוד מקווים לשנות את הסיפרה 0 בטור הניצחונות הביתיים כשיארחו ביום ראשון (שידור חי בספורט4, 19:15) את בני יהודה של יוסי אבוקסיס.


הקבוצה מעודדת מהניצחון על הפועל אשקלון במחזור האחרון ומהגעתם של אור אינברום ווובה בראון לעזור במבצע ההישארות בליגת העל. 



וובה בראון: "הגעתי לאשדוד מהאלופה הפועל באר שבע אבל גדלתי בהפועל רמת גן וכבר יצא לי להילחם על הישארות בליגה. אני מביא לכאן את הניסיון שלי, עשיתי קאט וכול כולי באשדוד. עכשיו חובת ההוכחה על השחקנים, ואני רואה מבפנים קבוצה שמחה ומי שייתן מעצמו יותר ויביא מאה אחוז אגרסיביות עם עבודה טובה יישאר בליגה ומי שימצמץ ראשון יפסיד".



עמיר תורג'מן. ירשום ניצחון בית ראשון העונה? (לירון מולדובן)


המאמן עמיר תורג'מן שקבוצתו ניצחה סיבוב הראשון את בני יהודה 1:2 מחמיא לאורחת מהשכונה: "בני יהודה קבוצה טובה ומוכשרת מאוד בחלק הקדמי. קבוצה שרצה ועובדת על המגרש, קבוצה קשה. בני יהודה באה בתקופה של תוצאות טובות נגד קבוצות צמרת והמשחק יהיה מעניין ומאתגר כי  אנחנו צריכים להגיע במאה אחוז מוכנות כדי להמשיך לצבור נקודות".


על קבוצתו והרכב אמר המאמן: "רק לפני כחודש הייתי צריך למצוא שחקנים שישלימו סגל של 18 שחקנים נגד קריית שמונה. אני אוהב שיש צרות טובות ומי שיהיה טוב ויספק את הסחורה יהיה בסגל. כבר אמרתי שהחיזוק יהיה רק של שחקנים טובים יותר מאשר יש לנו  ברמת הניסיון, הידע והמנהיגות וחובת ההוכחה עלינו ועליהם כדי להיות שם עד הסוף ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי