"במשפחת בוזגלו מבינים שאין להם הצעה יותר טובה"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | דני מרון

במועדון הירוק בטוחים שלמרות הצהרת יעקב בוזגלו, פגישה נוספת תביא להישארותו של השחקן, גם אם לא יקבל את חוזהו המקורי. אופציית דוידזאדה תיבדק. חבשי, מנחם, ויסמן, ארד וגורפינקל זומנו לפתיחת האימונים

(גודל טקסט)

סאגת מאור בוזגלו טרם ירדה מסדר היום, אך נראה כי בקרוב תתקבל החלטה סופית בנושא, כשבמכבי חיפה משוכנעים שמאור בוזגלו ימשיך עונה נוספת בקבוצה. אתמול (שלישי) נפגשו אביו של השחקן, יעקב בוזגלו ומנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, כאשר האחרון שיפר את ההצעה הראשונה של הירוקים לכ-50 אחוז מהחוזה המקורי של השחקן שבוטל בעקבות הפציעה. בוזגלו האב זעם על ההצעה והמשיך לטעון כי רוצה לקבל את החוזה המקורי כל עוד מאור יחזור לכשירות מלאה, ואם ייפצע שוב, חיפה תהיה רשאית לבטל לחלוטין את החוזה.

במכבי חיפה גיחכו על מסיבת העיתונאים של בוזגלו האב ואמרו: "הוא רצה לקדם את עצמו ואת הסדרה. כל מי שחיכה להצהרה לא רק שלא קיבל אותה, אלא אפילו לא קיבל תשובה ודאית לגבי עתידו של השחקן. אנחנו מאוד רוצים את מאור בתנאים שלנו. גם במשפחת בוזגלו מבינים שאין להם הצעה טובה יותר". במועדון הירוק סבורים כי מדובר בסיומו של המשא ומתן וכבר בפגישה הבאה תתקבל החלטה סופית ובסופו של דבר יחתום השחקן על חוזה בקבוצה.

בינתיים, הירוקים הודיעו רשמית שעאיד חבשי, סאן מנחם, שון ויסמן, עפרי ארד ויהב גורפינקל זומנו לפתיחת האימונים על פי החלטת מו אלאך והמאמן פרד רוטן. חבשי הושאל לבני יהודה, ויסמן ומנחם לק"ש, ארד שיחק בהפועל ר"ג וגורפינקל, המגן השמאלי, בנצרת עילית. גם קפטן קבוצת הנוער, ים כהן, יפתח את האימונים עם הקבוצה הבוגרת. 

בכל מקרה, המנהל הטכני מו אלאך ממשיך בחיפוש אחר שחקנים ואחד המועמדים הוא המגן השמאלי אופיר דוידזאדה, שסיים אתמול תקופה השאלה במכבי תל אביב. כפי שפורסם בספורט1, מכבי חיפה עקבה אחר מצבו של דוידזאדה וכעת לאחר שחרורו מהצהובים תיתכן פנייה לגנט לגביו. הירוקים רוצים להתחזק במגן שמאלי ישראלי ויקוו לעשות זאת עם דוידזאדה. בנוסף, במועדון ממתינים לתשובתו של החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר ואם לא יגיב עד סוף השבוע, הקבוצה תעבור לאופציות חילופיות.


 דוידזאדה. ילבש ירוק? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי