חברה בבעלות משה חוגג נמכרה לענקית הסינית עליבאבא

משה חוגג
משה חוגג | ערן לוף

הישג כלכלי לא מבוטל לבעלי בית"ר ירושלים, שמכר את חברת "אינפיניטיAR", בבעלותו 60 אחוז ממניותיה, עבור סכום המוערך בין 10 ל-15 מיליון דולרים

(גודל טקסט)

איש העסקים משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, רשם הבוקר (ראשון) הישג כלכלי לא מבוטל, לאחר שחברת הסחר הענקית מסין, "עליבאבא", הודיעה רשמית על רכישת חברת הסטארטאפ הישראלית "אינפיניטיAR", ש-60 אחוז ממניותיה נמצאים בבעלותו של חוגג.

סכום הרכישה, שלא פורסם רשמית, מוערך בין 10 ל-15 מיליון דולרים וחוגג עצמו הוא זה שניהל את המגעים ישירות מול בעלי הענקית הסינית. "אינפיניטיAR", מתמחה בעסקי מציאות רבודה, ומדובר בטכנולוגיות מחשוב המשמשים העתק מדויק למציאות ועוסקת בין השאר בעולמות השופינג והגיימינג ברשת. עליבאבא השקיעה בסטארטאפ "אינפיניטי" כבר בשנת 2016, לצד קרן סינגולטורים שגם היא בבעלותו של משה חוגג והבוקר כאמור השתלטה על החברה כולה. בהודעה שפורסמה נאמר שעובדי אינפיניטי, שיושבת ברמת גן, יחברו למרכז הפיתוח של עליבאבא בישראל ויעבדו שם.

בתוך כך, ייהנו היום שחקני בית"ר ירושלים מיום חופשי נוסף עקב פגרת הנבחרת וחג הפורים ויחזרו לאימונים רק מחר. משחק הליגה הקרוב של בית"ר נגד בני סכנין, שמדורגת אחרונה בטבלה, יערך בעוד שבוע בטדי ובמועדון מייחסים להתמודדות חשיבות רבה, בכל הנוגע לבריחה ממאבקי התחתית והבטחת עונה נוספת בליגת העל. המאמן ניר קלינגר שנמצא בהליך התאוששות והחלמה יחסר בשבועות הקרובים ומי שכידוע ימלא את מקומו הוא עוזרו ניסן יחזקאל.


הישג כלכלי לא מבוטל. משה חוגג (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי