טירוף בנתניה: 5,900 אוהדים הבטיחו את מקומם בגמר הגביע

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

יומיים לאחר פתיחת המכירה, הקהל המקומי בשיגעון. בקבוצה מחכים למשחק מול חדרה: "אם רוצים להעפיל לאירופה דרך הליגה, מוכרחים לנצח". מלדה כבש במדי הנבחרת הצעירה, בצ'יראי טס למספר ימים למולדתו

(גודל טקסט)

בדומה לשאר קבוצות ליגת העל, מכבי נתניה קיבלה מספר ימי מנוחה נוספים ובמועדון הודו שזה הגיע עבורם בזמן טוב. אחרי חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, היהלומים יארחו את הפועל חדרה ביום שלישי במהלך חול המועד ויקוו לשוב למסלול הניצחונות.

"אנחנו קבוצה טובה שנמצאת בתקופה רעה. כולם ראו את המחצית השנייה מול מכבי חיפה, בה הופיעה נתניה טובה יותר והייתה התעוררות. אם אנחנו רוצים עוד להגיע לאירופה דרך הליגה, אנחנו חייבים לנצח את המשחק מול הפועל חדרה", אמרו שחקנים במועדון.

בינתיים, קצת יותר מ-48 שעות מתחילת המכירה לגמר גביע המדינה, טירוף בקרב האוהדים: קרוב ל-6,000 אוהדים כבר הספיקו להבטיח את מקומם כשעד כה המכירה הייתה מיועדת רק למנויים, כשמחר (חמישי ב-18:00) היא תיפתח גם לקהל הרחב.

החלוץ יונס מלדה נעדר מהאימון בשל הצטרפותו לנבחרת הצעירה, במדיה הוא אף הספיק לכבוש שער בניצחון אמש 0:2 על מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית.

בקבוצה איפשרו לחלוץ פאטוס בצ'יראי לטוס למספר ימים למולדתו, כאשר הוא צפוי לחזור לאימונים עם הקבוצה בימים הקרובים. בכל מקרה, המונטנגרי לא יטול חלק במשחק בשבוע הבא מול הפועל חדרה, בשל ריצוי עונש הרחקה בגין חמישה כרטיסים צהובים. גם ויקי כחלון (צהובים) ועלי מוחמד (הורחק מול מכבי חיפה) ייעדרו.


טירוף לקראת גמר גביע המדינה נגד בני יהודה. אוהדי מכבי נתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי