האופציה מומשה: אשדוד רכשה את אווסו תמורת 50 אלף דולר

ג'ון אוגו עם לאונרדו אווסו
ג'ון אוגו עם לאונרדו אווסו | לירון מולדובן

הקשר יחתום לחמש שנים. במועדון פועלים להביא כ-400 צופים למשחק הגורלי נגד בית"ר ירושלים בטדי (שבת ב-20:30, ספורט4), בוחבוט: "נצטרך להיות טובים מהרגיל בשביל לנצח"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בעלי מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן מימש היום (שלישי) את האופציה ורכש תמורת 50 אלף דולר את הקשר הגנאי לאונרד אווסו, עליו בונים במועדון והוא יחתום על חוזה לחמש שנים וימשיך להשתייך לסגל גם אם הקבוצה תנשור לליגת הלאומית.

בתוך כך, אשדוד ממשיכה בהכנות למשחק הגורלי בטדי נגד בית"ר ירושלים (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט4) ובמועדון פועלים נמרצות על מנת להביא כ-400 צופים לבירה ומנצלים את ההזדמנות כי מדובר במשחק הפרישה של יוסי בניון.

המאמן אבי בוחבוט אמר: "נצטרך לעשות משחק טוב יותר ממה שעשינו בשבת על מנת לנצח. חשוב לי לומר שכל הקבוצות ללא יוצא מן הכלל צריכות להיות ספורטיביות ולתת מעצמן את הכל. ספורטיביות זה היופי בספורט ועבורי זה הכי חשוב. אני קורא לכולם, כולל היריבות שלנו, לשחק בצורה ספורטיבית. לגבי המשחק, אנחנו מכבדים את הפסטיבל סביב יוסי בניון, אבל מתעסקים בקבוצה שלנו. אני באופן אישי אסגור מעגל עם יוסי, אימנתי אותו בתחילת דרכו בנוער של הפועל באר שבע".


האופציה ממושה. לאונרד אווסו עם ג'ון אוגו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי