פרסום ראשון: וידאר דורש לעזוב את רוסטוב, תיבחן אפשרות להחזירו למכבי ת"א

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | אודי ציטיאט

החלוץ שמושאל להמארבי הבהיר מלקרוביו כי חזרה לרוסיה היא המוצא האחרון והוא מודע לכך שהשאלה היא אופציה. הצהובים ישקלו את האפשרות אם יגיע ללא תמורה ויקצץ משמעותית בשכרו. החלוץ כבש את הרביעי שלו בשבדיה

(גודל טקסט)

האם וידאר קיארטנסון בדרך לקדנציה שנייה במכבי תל אביב? לספורט1 נודע היום (שלישי) שהחלוץ האיסלנדי ששייך לרוסטוב הרוסית ומושאל להאמרבי השבדית (השאלה שתסתיים ב-15.07) פועל על מנת להתיר את חוזהו במועדון והוא אינו שולל את האפשרות לשווב לקריית שלום.

בשל מגבלות הפייר-פליי והעובדה שקיארטנסון מכיר את ישראל ולא זקוק לזמן התאקלמות, במכבי תל אביב לא מתנגדים להחזירו אך כאמור רק אם האיסלנדי יגיע בהעברה חופשית ויקצץ משמעותית בשכרו שמוערך כיום ב-1.3 מיליון יורו לעונה בשנתיים הקרובות.

רוסטוב אמנם שילמה למכבי תל אביב 2.5 מיליון יורו תמורת החלוץ רק לפני שנה, אולם לא מן הנמנע שבמועדון יסכימו לשחרר את האיסלנדי על מנת להיפטר מחזוהו הכבד שעומד כאמור על 2.6 מיליון יורו. השחקן עצמו, כך על פי מקורביו, לא הצליח להתאקלם וחזרה לרוסיה היא המוצא האחרון עבורו והוא דורש שהקבוצה תמכור אותו, אבל גם מודע לכך שהשאלה בחינם היא אופציה.

כזכור, קיארטנסון הצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2016 תמורת לא פחות מ-3.5 מיליון יורו ששילמו הצהובים למאלמו השבדית. את עונת הבכורה שלו בישראל סיים בתור מלך השערים של ליגת העל עם 19 כיבושים. בעונה שלאחר מכן כבש 13 שערי ליגה והבקיע את שער הניצחון בגמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע, אבל לא עמד בציפיות הגבוהות ובסיומה הוא כאמור נמכר לרוסטוב הרוסית.


ישוב לישראל? וידאר קיארטנסון (ערן לוף)

מאוחר יותר וידאר קיארטנסון המשיך בכושר הנהדר שלו כאשר כבש את הרביעי שלו העונה ב-0:4 הגדול של האמרבי על אוסטרסונדס שהעלה את הקבוצה באופן זמני למקום השני עם אותו מספר נקודות כמו של מאלמו בפסגה. בעונתו הקודמת של האיסלנדי בשבדיה כיכב עם 14 שערים דבר שגרם למכבי תל אביב לרכוש אותו בסכום שיא וכאמור הקיץ היא עשויה לקבל אותו בהשאלה לעונה אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי