300 אוהדי מכבי נתניה הגיעו לתמוך באימון, מלמד ומוחמד ייעדרו

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

לאחר האכזבה הגדולה בגמר הגביע, היהלומים יקוו להתאושש במשחק החשוב נגד אותה בני יהודה במסגרת הליגה (ראשון ב-20:10, ספורט1). החלוץ והקשר מוצהבים, ברשצקי צפוי לפתוח, גם אברהם ופיניש בתמונה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר האכזבה הגדולה בגמר הגביע וההפסד הדרמטי בדו-קרב בעיטות מהנקודה הלבנה, מכבי נתניה תנסה להתאושש מחר (ראשון ב-20:10, ישיר בספורט1) כשתארח את אותה בני יהודה, לה הפסידה בצורה הכי כואבת שיש רק לפני מספר ימים.

בנתניה יצטרכו להרים את הראש מהר מאוד מאחר והמשחק מחר יהיה חשוב במאבק על אירופה וניצחון יעלה משמעותית את הסיכויים להתברג באחד המקומות שמובילים להשגת הכרטיס. "המזל הוא שיש לנו משחק כזה חשוב מחר. אם היינו מפסידים בגמר ולא היה על מה לשחק יותר, היינו גמורים".

בקבוצה ערכו הערב את האימון המסכם וזכו לתמיכה של כ-300 אוהדים שהגיעו כשעוד קודם לכן הודעות תמיכה רבות הגיעו לשחקנים ביום שלאחר הגמר. האוהדים עודדו את השחקנים ושוחחו איתם על הדשא.

לפני האימון נערכה לשחקנים אסיפה קצרה בה דראפיץ' וברדה, שערכו גם סבב שיחות אישיות, ניסו לעודד את רוחם: "תרימו את הראש, עשינו עונה טובה ועכשיו אנחנו רוצים להילחם על המקום באירופה", אמרו המאמנים.


הביעו תמיכה ברגעים הקשים. אוהדי מכבי נתניה (מאור אלקסלסי)

צוות המאמנים ייאלץ להסתדר מחר ללא דולב אזולאי שהורחק בגמר הגביע וללא עלי מוחמד וגיא מלמד המוצהבים. הבלם לא תוכנן לפתוח בכל אופן אך את מקומם של מוחמד ומלמד צפויים לתפוס מוטי ברשצקי ואביב אברהם או סתיו פיניש.

מוחמד זבידאת וג'ונתן בורנשטיין, שהוחלפו בגמר הגביע עקב שרירים תפוסים צפויים להיות כשירים, אך המגן האמריקאי עשוי לקבל מנוחה ואילו זבידאת מתמודד על המקום בהרכב עם ויקי כחלון, שיחזור מהרחקה.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון (מוחמד זבידאת), טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין (דודי טוויטו), ניקו אולסק, סתיו פיניש (אביב אברהם), יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, מוטי ברשצקי (אביב אברהם), פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי