בשל סיבות אישיות: שמואל שיימן עוזב את ישראל וחוזר להולנד

ערן לוי, שמואל שיימן
ערן לוי, שמואל שיימן | דני מרון

המגן, ששיחק בעונה החולפת במדי בית"ר ירושלים, נפרד מישראל לאחר שבע שנים: "מודה על כך ששיחקתי בקבוצה גדולה, אבל זה לא הסתדר. בטוח שאחזור מהר"

(גודל טקסט)
אחרי שבע שנים בליגת העל, שמואל שיימן עוזב את ישראל. המגן השמאלי, ששיחק בעונה החולפת בבית"ר ירושלים, הודיע כי בשל סיבות אישיות הוא החליט לחזור להולנד, שם הוא ינסה למצוא קבוצה לעונה הבאה.


שיימן כתב: "מודה על השנה ששיחקתי ‏בקבוצה גדולה כמו בית"ר. ‏זה לא הסתדר כמו ‏שכולנו רצינו אבל הכל לטובה. היום אני לא רק נפרד מירושלים. ‏אני גם אומר שלום למקום שהיה בית במשך שבע שנים ‏והתמונה הזאת (מניף את הגביע במדי הפועל חיפה), היא הזיכרון הכי יפה שלי. בגלל סיבות אישיות הקשורות למשפחה, החלטתי לחזור להולנד ‏ולחפש שם קבוצה לעונה הקרובה. כי כל הכדורגל, ‏החלום הזה, ‏‏בזכותם (המשפחה). בטוח שחזור מהר".


שיימן כאמור הגיע ב-2012 לישראל מקבוצת אקסלסיור ההולנדית וחתם במכבי חיפה. בתום שלוש שנים בירוק הוא הצטרף להפועל תל אביב, ממנה המשיך להפועל חיפה איתה הניף את גביע המדינה לאחר שכבש את שער הניצחון בטדי נגד בית"ר ירושלים בהארכה. למרות ההצלחה, המגן נדד לקדנציה קצרצרה בהפועל באר שבע ואחר כך עבר לקבוצה מהבירה.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‏אחרי שמונה שנים בארץ הגיע זמן לפוסט בעברית ‏אני לא מעלה את התמונה הזאת בשביל לעצבן ‏אנשים בביתייר. מודה לשנה ששיחקתי ‏בקבוצה גדולה כמו ביתייר. ‏זה לא הסתדר כמו ‏כולנו רצינו אבל הכל לטובה. היום אני לא רק נפרד מירושלים. ‏אני גם אומר שלום למקום שהיה בית ל8 שנים. ‏והתמונה הזאת הזיכרון הכי יפה מהשנים האלה. בגלל סיבות אישיות עם המשפחה החלטתי לחזור להולנד ‏ולחפש קבוצה שם ‏לעונה הקרובה. כי כל הכדורגל, ‏החלום הזה, ‏‏בזכותם. בטוח שאני יחזור מהר. ❤️ #familyfirst

A post shared by Samuel Scheimann (@scheimann18) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי