"אנחנו בקשר עם עלי מוחמד, נהיה רגועים רק כשהוא יצטרף לאימונים"

ניקיטה רוקאביצה, עלי מוחמד
ניקיטה רוקאביצה, עלי מוחמד | ערן לוף

בבית"ר ממתינים להגעתו של קשר הרכש, שנמצא בחופשת פרטית: "נקווה שלא יופעלו עליו לחצים מצד גורמים חיצוניים". וגם: הדרישה של הפועל באר שבע על מיכאל אוחנה והניסיונות לצרף את ניקיטה רואקביצה

(גודל טקסט)

עלי מוחמד עדיין שוהה בחופשה פרטית בגאנה והוא צפוי להגיע לישראל סמוך לפתיחת האימונים של בית"ר ירושלים, שנמצאת בקשר רציף עם הקשר שכמובן שמע על הסערה שהייתה בקרב חלק מאוהדי הקבוצה לאחר ההודעה על צירופו.

למוחמד, שזכה גם לשלל הודעות תמיכה אותן קיבל למכשיר הטלפון הפרטי שלו, הוסבר על ידי בית"ר ירושלים כי הרוחות נרגעו וכולם מצפים להגעתו. "אנחנו בקשר עם עלי כל הזמן", סיפר גורם במועדון והוסיף: "טבעי שהוא נרגש ואפילו מעט חושש, אבל הוא הבהיר לנו שהוא יבוא ושלא יהיו בעיות. נקווה שלא יופעל עליו לחץ מצד גורמים חיצוניים, כי כל מי שקשור לקבוצה מחכה לראות אותו בצהוב שחור. רק כשהוא יצטרף אנחנו נהיה באמת רגועים", סיכם.

בבית"ר ינסו להאיץ במהלך השבוע את המגעים לצירופם של מיכאל אוחנה מהפועל באר שבע וניקיטה רוקאביצה שסיים את חוזהו במכבי חיפה ונכון לרגע זה לא הגיע עם הירוקים להסכמות לגבי העונה הקרובה. למרות שהצדדים חזרו לאחרונה לשלוחן המשא ומתן בנוגע לאוחנה, בשלב זה אין הסכמות ועדיין קיימים פערים כספיים בין אלונה ברקת למשה חוגג. על פי גורמים המקורבים למגעים, בבאר שבע מעריכים את שוויו של אוחנה בשלושה מיליון יורו, סכום גבוה שמקשה על סגירת העסקה.

בנוגע לרוקאביצה, השיחות איתו צפויות להמשיך בימים הקרובים והחלוץ, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, נותר המועמד המרכזי לחזק את התקפת בית"ר כאשר כידוע הוא משחק על תקן ישראלי. מי שמעורר עניין הוא ארנסטס שטקוס, בו הפועל באר שבע הביעה עניין. השוער, לו חוזה לעונה הקרובה על סך 230 אלף דולר, צפוי לקבל שחרור ללא תמורה ברגע שתגיע קבוצה שתשלם את מלוא שכרו.


המגעים נמשכים. מיכאל אוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי