דיווח: קווין רימאן מפריז סן ז'רמן מועמד להצטרף למכבי חיפה

קווין רימאנה
קווין רימאנה | Aude Alcover/Icon Sport via Getty Images

המחליף של אטיין ריינן? בצרפת מפרסמים שהירוקים מעוניינים בבלם, שרשם אשתקד ארבע דקות ליגה במדי הקבוצה מעיר האורות והושאל בינואר לקבוצת תחתית מקרואטיה

(גודל טקסט)

האם מרקו בלבול מצא את המחליף של אטיין ריינן? בצרפת מפרסמים הערב (ראשון) שמכבי חיפה מעוניינת בקווין רימאן שרשם אשתקד ארבע דקות ליגה במדי פריז סן ז'רמן והושאל במהלך חודש ינואר לקבוצת תחתית בקרואטיה.


הבלם בן ה-28, לו חוזה לעונה נוספת בעיר האורות, מבוקש גם על ידי סושו הצרפתית וראסינג סנטאנדר הספרדית. את מרבית הקריירה שלו הוא העביר בליגה השנייה והשלישית בצרפת ובעבר הלא רחוק הוזכר כמועמד להצטרף למועדון ספורט אשדוד.


בתוך כך, מכבי חיפה שבה היום להתאמן לאחר שבת חופשית והחלה את ההכנות לקראת משחק הגומלין נגד שטרסבורג (חמישי ב-19:45, ספורט1) לאחר ההפסד 3:1 בצרפת. למרות התוצאה, בכרמל קיימת אמונה גדולה שאפשר לעשות את זה ובמועדון מדברים על כך ששער מהיר בסמי עופר עשוי לטרוף את הקלפים.


מוקדם יותר היום הודיעה מכבי חיפה כי אוהד כל שנכח בצמד משחקי החוץ בסלובניה ובצרפת במוקדמות הליגה האירופית יזכה לכרטיס חינם לגומלין ביום חמישי ובמועדון בהחלט בונים על הקהל, כאשרי הצפי הוא ליותר מ-20 אלף אוהדים. "שטרסבורג תרגיש את האיכות של הקהל הירוק", הבהירו במועדון. 

 

רימאן חוגג עם אמבפה. בקרוב בכרמל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי