מכבי חיפה מתכננת עוד מחנה, מנדז'ק מסרב להישאר בפראג

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

במועדון מבינים עד כמה חשוב לפתוח את הליגה בניצחון ורוצים לעבוד על הגיבוש המקצועי והחברתי. בלבול ממשיך לבחון שמות של שחקנים זרים בעמדת הבלם, הקשר האחורי והפליימייקר. הקמרוני הבהיר לצ'כים: "רוצה לעזוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם הודחה מהליגה האירופית ביום חמישי האחרון על ידי שטרסבורג, אבל הניצחון 1:2, ולא פחות מכך, האווירה בקרב האוהדים, סיפקה תחושה של אופטימיות בקרב אנשי המועדון כי הירוקים ייצאו לתקופה חדשה מוצלחת גם במסגרת הליגה. המאמן מרקו בלבול ערך אימון קל ביום שישי ולאחר מכן השחקנים קיבלו שני ימי מנוחה והם יחזרו מחר (שני) לאימונים וימשיכו את ההכנות ליגה.

בלבול שיבח את השחקנים ואמר: "הצגנו משחק הקרבה ואמנם לא העפלנו לשלב הבא, אבל אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו ולהמשיך להשתפר". במועדון מבינים עד כמה חשוב לפתוח את הליגה בניצחון כאשר במחזור הראשון תגיע הפועל רעננה לסמי עופר ושבוע לאחר מכן ייערך הדרבי החיפאי. על כן, בקבוצה בוחנים אופציה לערוך מחנה אימונים נוסף בשבועיים הקרובים.

כזכור, הירוקים ערכו מחנה אימונים כפול באוסטריה ובהולנד וכעת מעוניינים לגבש את הקבוצה עוד יותר, במיוחד כשיש רצון להתחזק בשבוע הקרוב בשני שחקנים נוספים. "מחנה האימונים תרם לנו הרבה לגיבוש המקצועי והחברתי ואם יש לנו כרגע זמן אז נעשה זאת", אמרו בכרמל בעניין. 


שועה כובש. נגד שטרסבורג. "אתם צריכים להיות גאים" (מאור אלקסלסי)

במקביל, במועדון ממשיכים לבחון שמות של שחקנים זרים בעמדת הבלם, הקשר האחורי והפליימייקר. בלבול הבהיר לאחרונה כי אינו מתכוון לקבל החלטה פזיזה בנושא. הוא רוצה לבחור את השחקנים המתאימים ביותר וירצה לחבר אותם במספר ימי גיבוש שייערכו ככל הנראה בישראל.

מי שעדיין רצוי בקרב הירוקים הוא הקשר ג'ורג' מנדז'ק שממשיך לנהל שיחות עם המועדון בתקווה להגיע להסדר ומחכה להחלטת פיפ"א בנוגע להתרת חוזהו בספרטה פראג. לפני מספר ימים התבקשו הקשר הקמרוני לחזור לאימוני הקבוצה הצ'כית שאף הציעה לו חוזה חדש, אך מנדז'ק הבהיר: "אני לא מתכוון להישאר כאן. אני רוצה לעזוב לקבוצה אחרת".

מנדז'ק. עדיין בתמונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי