ז'אנדו פוקס נחת לקראת חתימה במכבי חיפה

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | Alex Pantling/Getty Images

הקשר הקמרוני בן ה-21 יצטרף מאלאבס בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה המוערכת במעל מיליון יורו, במהלך היום יערוך סיור בעיר ויעבור את הבדיקות הרפואיות. כדי לפנות מקום, אוטין הוצע לחדרה יחד עם אבו פאני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה בדרך לסגירת הסגל. הלילה (בין ראשון לשני) נחת בישראל הקשר האחורי הקמרוני ז'אנדו פוקס, שיושאל מאלאבס הספרדית לעונה הקרובה, כשלאחר מו"מ בימים האחרונים הצדדים גם הגיעו להבנות באשר לאופציית רכישה אם יחליטו הירוקים להשאירו לטווח ארוך.

פוקס בן ה-21  גדל במחלקת הנוער של סושו הצרפתית ובעונה שעברה אף רשם 22 הופעות במדי הקבוצה שמשחקת בליגת המשנה. בקיץ האחרון הוא חתם באלאבס, אולם ייפרד מקבוצתו החדשה מבלי שזכה לדקת משחק. באלאבס ניסו להשאיל אותו לקבוצה בכירה יותר, אולם סגירת חלון ההעברות והעובדה שהוא לא הצליח למצוא לאן לעבור, הובילו אותו למכבי חיפה שתשלם לו כ-300 אלף יורו לעונה הקרובה. 

באשר לאופציית הרכישה שהוכנסה לחוזהו, תחילה אלאבס סירבה לאפשרות כזו, אולם לבסוף המגעים הבשילו לכדי סיכום ,והאופציה, אם וכאשר, תעלה למכבי חיפה מעל מיליון יורו – בתקשורת בספרד דווח מאוחר יותר היום כי היא תהיה סביב 1.2 מיליון יורו. כזכור, גם קרים פריי וגם ג'ורג' מנדז'ק הגיעו כמושאלים עם סעיף רכישה, אלא שבמקרה של שניהם לא הפעילה חיפה את הסעיף. פוקס יערוך במהלך היום סיור בחיפה ובמתחם כפר גלים וצפוי לעבור בדיקות רפואיות.

במקביל, במכבי חיפה מקווים לפנות מקום של זר במהרה כדי לרשום את הקשר החדש. כידוע, כעת רשומים בקבוצה המגן ארנסט מאבוקה, הבלם טרנט סיינסבורי והקשרים יאניק ווילדסחוט וצ'יירון שרי, אלא לאחרונה התברר כי גם השוער ג'וש כהן רשום כזכר, מכיוון שהוא טרם סיים את תהליך קבלת האזרחות. הירוקים עוד מקווים להשאיל את המגן הצעיר איקוום אוטין, אבל בשלב זה לא מוצאים לו קבוצה. לאחרונה הציעו בכרמל להפועל חדרה עסקה בה יעברו גם אוטין וגם מוחמד אבו פאני בו מעוניינת חדרה, במטרה לפנות מקום לזר. אם עסקה כזו תצא אל הפועל, יהב גורפינקל צפוי להישאר.


אבו פאני. בדרך חזרה לחדרה (מאור אלקסלסי)

אגב, בראיון שהעניק באוסטרליה סיפר סיינסבורי: "הדברים לא עבדו עבורי בפ.ס.וו איינדהובן, לא קיבלתי דקות והייתי צריך לעשות את מה שהכי טוב לקריירה שלי. עברתי לקבוצה שבה אוכל לשחק כמה שיותר וגם במסגרת אירופית, משהו שתמיד רציתי לעשות והוא חשוב לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי