רוני לוי עצר את האימון: "אתם חייבים להיות קשובים"

רוני לוי
רוני לוי | בית"ר ירושלים, רשמי

מאמן בית"ר ירושלים תרגל את הנעת הכדור מספר פעמים: "אימון טקטי מאוד. חבל שלא עשינו את זה נגד ק"ש". קינדה נעדר, אך יהיה כשיר למכבי ת"א. שחקן: "רוצים לראות את האוהדים, בדיוק כמו שקורה במכבי חיפה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים קיימה אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. כפי שפורסם אתמול, המועדון קיבל החלטה משותפת עם אנטואן קונטה לפיה הוא ימריא לצרפת כדי להיפגש עם רופא פריז סן ז'רמן. הוא צפוי לנוח כעשרה ימים. גם גדי קינדה לא התאמן היום, אבל במקרה שלו מדובר בהוראה של רוני לוי, שרוצה להוריד מרמת העומס. עידן ורד ערך אימון כמעט מלא, אולם הוא לא אמור להיכלל עדיין בסגל במשחק הקרוב נגד מכבי ת"א (שני ב-20:15) אבל זה יקרה באחד המחזורים הקרובים. בבית"ר מרוצים מקצב חזרת השחקן לכושר.

רוני לוי הרבה לעצור את האימון הבוקר והעיר הערות טקטיות לשחקנים. האימון התבסס בעיקר על משחקונים פנימיים. "אתם חייבים להיות קשובים", אמר המאמן באחת מהפעמים בהן האימון נעצר והדגים את הנעת הכדור מחדש. אחד השחקנים אמר בסיום האימון: "זה היה אימון טקטי מאוד. רוני הבהיר לנו בדיוק מה הוא רוצה. יכול להיות שאם היינו עושים את אותן פעולות נגד קריית שמונה היינו מכריעים את המשחק קודם".

במועדון פתחו את מכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב בסמי עופר. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "אנחנו רוצים לראות את האוהדים שלנו מגיעים לתמוך בנו. לא יכול להיות שמכבי חיפה תמלא אצטדיון ואנחנו נביא פחות צופים מהם. יש לנו את הקהל הכי טוב בארץ". 


חזרתו מתקרבת. עידן ורד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי