יעקב בריהון לא סובל מקרע, אולם ייעדר כשלושה שבועות

יעקב בריהון
יעקב בריהון | לירון מולדובן‎

במועדון ספורט אשדוד שמחו לגלות שהקשר לא גמר את העונה, אבל בצילום MRI אובחנה מתיחה ברצועות הברך והוא צפוי לשוב לקראת משחקי הפלייאוף. בן שמעון מתרגל מערך התקפי לכפ"ס

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במועדון ספורט אשדוד התבשרו אמש (שלישי) כי הקשר יעקב בריהון ייעדר לפחות בשלושת השבועות הבאים, לאחר שבצילום MRI שעבר הוא אובחן עם מתיחה ברצועות הברך. מדובר בבשורה טובה מכיוון שרן בן שמעון וצוותו חששו מקרע ברצועה הצולבת, אך הם בכל זאת יחסרו את הקשר במשחקי סיום העונה הסדירה והוא אמור לשוב לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף.

בשבת תתארח מ.ס אשדוד אצל הפועל כפר סבא למשחק תחתית משמעותי מאוד במסגרת המחזור ה-24, כאשר לקבוצה מעיר הנמל יתרון של שתי נקודות בלבד על פני החבורה של אופיר חיים. בן שמעון ביקש משחקניו להישאר מפוקסים ולא לתת ליכולת הקבוצה לרדת ולהתקדמות להיעצר, על אף שחלום הפלייאוף העליון כבר אינו קיים.

מי שעדיין בספק למשחק בסוף השבוע הוא הקשר רועי גורדנה, אשר סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי וזוכה לטיפולים. בלעדיו, לפחות בינתיים, בן שמעון מתרגל הרכב מערך התקפי מכיוון שהקבוצה לא כבשה שער בשלושה מארבעת משחקיה נגד מכבי תל אביב, מכבי נתניה ובני יהודה והבקיע שערים רק בניצחון על סקציה נס ציונה. באשדוד הזכירו את העונה שעברה בה ניצלה הקבוצה מירידה לליגה הלאומית רק במחזור האחרון והמשימה היא להגיע לשבעת משחקי הפלייאוף התחתון עם כמות נקודות גבוהה, כדי שלא להסתבך במאבקי הירידה.


גורדנה. עדיין בספק לשבת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי