מאור בוזגלו הקפיא את הרעיון להקים ארגון שחקנים מתחרה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

שחקנים רבים מקבוצות שונות לוחצים על שחקן הפועל ת"א, אך נראה כי ארגון כזה יוקם בעתיד, ספק אם הקשר ירצה לעמוד בראשו. היום: פגישה עם ראשי המועדון במטרה לחתום רשמית על הסכם הקיצוץ

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר הסיכום בין שחקני הפועל תל אביב להנהלה, ייפגש היום (רביעי) נציגם עו"ד רועי רוזן עם איציק ניסנוב במטרה לחתום על ההסכם. החזרה לשולחן המשא ומתן תחת המתווה של קיצוץ 50 אחוז ברוטו כולל השארת הרכב והדירה לשחקנים, עליו פורסם לראשונה בספורט1 בשבוע שעבר, אמורה להסתיים בחתימת הצדדים בשעות הצהריים ובכך הסאגה תגיע רשמית לסיומה.

הקפטנים אוראל דגני, מאור בוזגלו ועומרי אלטמן, שהם גם המרוויחים הגדולים בקבוצה, בישרו אתמול לשחקנים בקבוצת הוואטסאפ כי הושג סיכום. בוזגלו, שמנסה להקים ארגון שחקנים מתחרה לזה שפועל היום בראשות ניר אלון ומושיקו מישאלוף, קיבל פניה משחקנים בקבוצות אחרות שמעוניינים להצטרף למיזם שלו. יחד עם זאת, בוזגלו החליט להקפיא כרגע את נושא הקמת ארגון כזה וגם אם יקום בעתיד, לא בטוח שהוא יעמוד בראשו.

"ההסכם הזה מונע כאוס גדול מאוד בהפועל תל אביב", אמר אתמול אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "לקלינגר הייתה כאן מעורבות מלאה. הוא וסיני היו הצינור שלנו, אבל המילה האחרונה הייתה של ניסנוב. הוא עשה טוב לשחקנים, ההסכם הזה הכניס המון שקט למועדון. שחקנים ויתרו כאן על הרבה מאוד כסף".


בוזגלו. מקפיא את הרעיון בשלב זה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי