"כדורגל לא מעניין אותו": צפו בשינוי הקיצוני שעבר אקס בית"ר ירושלים

מיהאי וודוץ
מיהאי וודוץ | דני מרון

ארבעה חודשים אחרי שמיחאי וודוץ הושעה מכל פעילות, פורסמה תמונה של החלוץ ברשתות החבריות וקשה להאמין שעד לא מזמן שיחק בליגה מקצוענית. צפו בפוסט שהסעיר את רומניה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אקס בית"ר ירושלים מיחאי וודוץ נחשב לאחד החלוצים השנויים במחלוקת שהגיעו לישראל בשנים האחרונות. מבחינה מקצועית תרומתו של הרומני בבירה הייתה פחותה כאשר לא מצא את הרשת, אבל הבעיה הגדולה הייתה דווקא מחוץ למגרש. וודוץ נתפס הסתבך בפרשיית הימורים ובחודש דצמבר הושעה לשנתיים על ידי וועדת האתיקה של הכדורגל הרומני.

ככל הנראה בעקבות העונש הכבד, וודוץ החליט לוותר לחלוטין על אורח חיים ספורטיבי. אמש (ראשון) פורסמה תמונה של החלוץ לשעבר שהסעירה את התקשורת הרומנית בו הופיע עם קילוגרמים רבים נוספים ועם כוס משקה בידו.

"הוא כבר לא מתעניין. למרות שהוא רק בן 25" חשפו מקורביו של וודוץ בתקשורת הרומנית והוסיפו: "מעבר לעונש ההשעיה לשנתיים, הוא ספג קנס ענק שאין לו איך לשלם והוא גם לא רוצה לשלם".

כזכור אחרי הקדנציה בבית"ר, חתם וודוץ במדי העולה החדשה בליגה הרומנית טרגובישטה, כאשר במדיה כבש שני שערים ב-12 הופעות ואף עזר לה להעפיל חלק העליון של הטבלה עד עונש ההשעיה. אבל כיום קשה להאמין שהרומני עד לא מזמן נחשב לשחקן מקצועי.

מיחאי וודוץ מצד ימין. פשוט לא ייאמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי