אופיר מרציאנו: לא יודע אם אשאר בהיברניאן בעונה הבאה

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | טוויטר

שוער נבחרת ישראל דיבר על עתידו בסקוטלנד: "אני מאוד אוהב את האווירה פה, אבל אחכה לקיץ ואחליט"

(גודל טקסט)
היברניאן ניסתה בשבת להמשיך את העונה הנהדרת שלה גם במפעל הגביע, אך הפסידה 3:2 בחצי הגמר לאברדין, שתפגוש בקרב על התואר את סלטיק של ניר ביטון שניצחה 0:2 את ריינג'רס.

 

אופיר מרציאנו, שוערה הישראלי של היברניאן, היה אשם באחד מהשערים שספגה קבוצתו, אך כמעט החזיר לקבוצתו בתוספת הזמן כשהצטרף למצב נייח ונגח כדור חזק שנהדף ברגע האחרון על ידי שוער היריבה.



 

"פתחנו לא טוב והרגשנו קצת מבוהלים, אבל הצלחנו לחזור למשחק בצורה מבריקה וזה טוב", אמר מרציאנו. "לא ראיתי לאן הנגיחה שלי הולכת. שמעתי את האוהדים מתרגשים, אבל השוער שלהם עשה עבודה טובה. ניסינו להגיע לגמר, אבל נכשלנו במשימה. הדבר החשוב הוא שאנחנו עושים את הדברים בצורה הנכונה ונקווה שבעונה הבאה זה יהיה אפילו טוב יותר".

 

עתידו של הישראלי מעסיק את הכתבים בסקוטלנד וזה ענה לשאלתם: "אני לא יודע, עוד לא דיברנו על זה. אני אוהב להיות פה, אוהב את האווירה ואת הצורה בה מטפלים בו בשחקנים. השגנו את רוב המטרות שלנו, אבל אני לא יודע מה יהיה בעתיד. אני פה בהשאלה (ממ.ס אשדוד) וזה תלוי מה הקבוצות יחליטו. אני בטוח שהמועדון יתפתח בליגה הבכירה, אבל אני אצטרך לחכות לקיץ כדי לראות מה אני עושה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי