צפו בערן זהבי מחמיץ פנדל בתבוסה 3:0 לשנדונג

זהבי. יצליח לחזור לכבוש?
זהבי. יצליח לחזור לכבוש? | צילום: אתר הליגה הסינית

צפו בהחמצה: הישראלי בעט פנדל לשמיים ופספס הזדמנות לצמק בקרב הצמרת בסין. מוקדם יותר צ'י (צמד) וטארדלי כבשו למארחת שעקפה בטבלה את RF

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את העונה נהדר, גוואנגז'ו RF מאבדת גובה בתקופה האחרונה. קבוצתו של ערן זהבי הובסה 3:0 בחוץ על ידי שנדונג לוננג, שעלתה על חשבונה למקום השלישי והשתוותה אליה 16 נקודות ומשחק חסר.

קבוצתו של פליקס מגאת' פתחה טוב יותר את המשחק וצמד של ז'אנג צ'י (14 ו-21) תוך שמונה דקות הוריד אותה למחצית ביתרון. ערן זהבי שהשלים 90 דקות, וקבוצתו עוד ניסו לחזור, אבל דייגו טארדלי כבר הפך את זה לתבוסה בדקה ה-60 אחרי שהתגבר על ההגנה הכחולה וגלגל לזער מ-16 מקצה הרחבה.

 
 

האירוע המרכזי מבחינתו של הכוכב הישראלי התרחש בדקה ה-75 כשגוואנגז'ו קיבלה בעיטת עונשין מהנקודה הלבנה, אך הישראלי בעט רע מאוד מעל לשער של שנדונג והחמיץ הזדמנות לצמק ולהעלות את מאזנו האישי לשמונה שערי ליגה.




זהבי. החמצה רעה מהנקודה הלבנה


RF רשמה הפסד ליגה שני ברציפות אחרי שבמחזור החולף הפסידה 3:1 לגויז'ו וירדה למקום הרביעי. במחזור הבא (שישי ב-14:35, שידור ישיר בספורטHD2) יארחו דראגן סטויקוביץ' ושחקניו את חביי אותה מאמן מנואל פלגריני שניצבת במקום החמישי עם 15 נקודות. בסגל הקבוצה ניתן למצוא כמה שמות נוצצים כמו אסקיאל לאבצי, ז'רביניו והרנאנס.
 


מהלך המשחק


דקה 14: 0:1 לשנדונג:
פריצה מצוינת משמאל של ז'נג שיאו שהרים לרחבה וז'אנג צ'י הסתנן ונגח מתוך רחבת החמש לרשת.


דקה 21: 0:2 לשנדונג: הלחץ נמשך. ז'אנג צ'י קיבל כדור בתוך הרחבה ושלח מדויק לפינה.


דקה 60: 0:3 לשנדונג:
 דייגו טארדלי קיבל כדור משמאל, חתך בקלות למרכז, ומול ההגנה הכחולה גילגל לפינה השמאלית את השער השלישי מ-16 מטרים.


דקה 75: האורחים קיבלו הזדמנות להשוות מהנקודה הלבנה, אך ערן זהבי בעט חזק וגבוה מדי מעל לשער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי