בכורה מוצלחת: אינברום כבש במשחקו הראשון בגנט

אור אינברום מוצג בגנט
אור אינברום מוצג בגנט | אתר רשמי

יומיים בלבד אחרי שהפך לליגיונר, הקשר הישראלי העלה את קבוצתו ליתרון במשחק אימון מול דה פיינט מהליגה השלישית בבלגיה הודות למבצע אישי מבריק

(גודל טקסט)
רק שלשום (שלישי) בשעות הערב המאוחרות הודיעה גנט הבלגית על רכישתו של קשר מ.ס אשדוד אור אינברום, וכבר הערב הוא ערך את הופעת הבכורה במועדון. היא אמנם הייתה במשחק הכנה מול דה פיינט החובבנית, אבל הישראלי יכול לרשום לעצמו בכורה מוצלחת.


גנט ערכה משחק אימון נגד קבוצת דה פיינט מהליגה הבלגית השלישית ואינברום פתח בהרכב, קיבל בדקה ה-36 כדור טוב, עבר כמה שחקנים וכבש את שערו הראשון במועדון והראשון במשחק הודות למבצע אישי מבריק.


כמו כל שחקני ההרכב מול דה פיינט, אינברום הוחלף במחצית. אוהדי גנט שצפו במשחק התלהבו מהקשר הישראלי ומחאו לו כפיים. מדובר היה במשחק שאפשר למאמן לעקוב אחר צעירים רבים ובו לא שיחקו רמי גרשון או קני סייף.

Ready for kick off! #PinGnt#COBW⚪️ pic.twitter.com/yX7YxjmXW5

— KAA Gent (@KAAGent) June 22, 2017


מיד לאחר שחתם בבלגיה אמר אינברום כי הוא צופה התאקלמות קלה מאחר שהוא רגיל לגור לבדו, כפי שעשה באקדמיה של אשדוד. מי שמסייע לו להתאקלם בבלגיה הוא עידן בן אבו מהאקדמיה האשדודית.  


עוד הערב, מאריבור הסלובנית פגשה למשחק אימון את אוראל הרוסית וגברה עליה 0:2. מרואן קבהא עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה. סינטיהו סלליך לא שותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי