רק רשת: ערן זהבי מלך שערי גוואנגז'ו בכל הזמנים

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

עוד ציון דרך יוקרתי לכוכב RF, השדים האדומים בשדה התעופה. ארגון האוהדים "אולטראס סאות'" של ב"ש מוכן להונבד. וגם: ילד מאושר במפגש עם לוקאקו. מסי, סוארס והמשפחות בים ורונאלדו מראה כישורי גלישה

(גודל טקסט)

17:21: קבוצת הנערים של נס ציונה זכתה בטורניר גנייזנו
קבוצת הנערים של עירוני נס ציונה זכתה בטורניר גנייזנו, פולין, עם שבעה ניצחונות בשבעה משחקים. גל חמו זכה בתואר ה-MVP של הטורניר.






17:11: יונייטד יצאה לארה"ב

שחקני מנצ'סטר יונייטד והמאמן ז'וזה מוריניו הגיעו התעופה לקראת הטיסה לארצות הברית שם יקיימו מסע משחקים בשבועות הקרובים.




Jose and the players are heading to the US for #MUTOUR! pic.twitter.com/Fpgko8YBrA

— Manchester United (@ManUtd) 9 ביולי 2017


14:15: ליגת הנשים בכדורסל תצא לדרך ב-19.10.2017
מנהלת הליגה בכדורסל נשים הודיעה היום כי עונת 2017/8 תצא לדרך ב-19.10.2017 ותסתיים ב-23.4.2018. העונה יהיו בליגה הבכירה עשר קבוצות והגמר ייערך במתכונת של הטוב מחמישה. הליגה תשמור על מתכונת המשחקים ללא שינוי.

13:55: צוף בן משה ייעדר מאליפות אירופה עד גיל 20

הגארד צוף בן משה נפצע ויחמיץ את אליפות אירופה עד גיל 20 שתפתח בשבת בכרתים וזאת בשל פציעה לא קלה בכתף שמונעת ממנו את המשך הקמפיין. בן משה היה אחד השחקנים הבולטים בנבחרת בקיץ שעבר באליפות בהלסינקי וסיים אותה כקלע הרביעי בטיבו של הנבחרת עם 8.9 נקודות למשחק (אחרי בלאט, לאומי וקופרברג) בקמפיין הראשון שלו בנבחרת הזו, כשהוא מרשים בעיקר עם 46.7 אחוזים מעבר לקשת, מוריד 4 ריבאונדים וכל זה בכ-26 דקות למשחק. הנבחרת תצא בסוף השבוע לכרתים לקראת האליפות שתפתח בשבת אז תפגוש את לטביה, למחרת את ליטא וביום שני את אוקראינה.


13:43: כריסטיאנו רונאלדו מראה כישורי גלישה

כריסטיאנו רונאלדו נופש באיביזה ומראה לכולם את כישורי הגלישה שלו. גם בזה הוא טוב.

Cristiano Ronaldo Has Fun On Flyboard In Mediterranean Sea Near Ibiza With… https://t.co/tkpGARy8efpic.twitter.com/I8WIutuki7

— Fasstloaded (@Fasstloaded_com) 9 ביולי 2017


Holidays | Cristiano & his girlfriend Georgina in Ibiza [realmadridfamily] pic.twitter.com/yJNIzo20fJ

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) July 8, 2017


12:45: דניאל גולדשטיין זכתה במקום הראשון בגרנד פרי באסטוריל

הישג יוצא דופן לרוכבת הבינלאומית בקפיצות ראווה, דניאל גולדשטיין שזכתה בגרנד-פרי באסטוריל (פורטוגל). "מדובר בהגשמת חלום עבורי והתחושות הן פשוט נהדרות. עבדנו קשה מאוד בכל יום בשביל להגיע להישג הזה, שהינו השיא בקריירה שלי. כולם כאן רצו לזכות, לכן אני נפעמת ונרגשת במיוחד". 


12:11: ברייטון יצאה למחנה האימונים, כיאל יצטרף בהמשך
ברייטון יצאה למחנה האימונים באוסטרליה לקראת עונת הפרמייר-ליג המצפה לה. הקשר הישראלי בירם כיאל יצטרף בהמשך בשל הולדת בנו השני.


12:00: אוהדי הפועל באר שבע פתחו עונה

שלושה ימים בלבד לפני שייפגשו את בודפשט הונבד במוקדמות ליגת האלופות, אוהדי הפועל באר שבע, אלופת השנתיים האחרונות, ערכו אירוע פתיחת העונה במועדון "ברקה" בעיר ובין השאר אלו שהגיעו זכו להיות בהופעת הבכורה המלאה של להקת האוהדים "הברגמנ'ס", שדומה במתכונתה ללהקות האוהדים "חוות מזור" של מכבי חיפה ו"לאה קטמין" של הפועל תל אביב.





11:00: לפני 11 שנה בברלין זכתה נבחרת איטליה במונדיאל
פאביו קנבארו, מגדולי הבלמים של הכדורגל האיטלקי וכיום מאמן טיאנג'ין קואנג'יאן הסינית, לא שכח שבדיוק היום לפני 11 שנה הוא זכה עם האזורי במונדיאל בגרמניה. זה קרה אחרי דו קרב פנדלים מול צרפת, כאשר המגן פאביו גרוסו הכריע את ההתמודדות.

The sky is blue above Berlin Il cielo è azzurro sopra Berlino #worldcup#germany2006#9luglio2006#9july2006 : @claudio_villapic.twitter.com/Ud6vrg3ezk

— Fabio Cannavaro (@fabiocannavaro) July 9, 2017


10:11: זהבי מלך שערי גוואנגז'ו ר.פ בכל הזמנים

בסך הכל חלפה לה קצת יותר משנה מאז החתימה של ערן זהבי בגוואנגז'ו ר.פ וכבר הכוכב הישראלי תפס את המקום הראשון בטבלת מבקיעי השערים במועדון בכל הזמנים. 32 כיבושים ב-37 משחקים. כבוד. יש לציין שמדובר בשש השנים האחרונות בלבד, ללא גלגולים קודמים שעבר המועדון.

אחרי חפירות בפורומים, תחקור עתונאים ומנהלי מדיה של הקבוצה – יש אישור
זהבי הוא מלך השערים של ר&פ בכל הזמנים – 32 שערים ב37 הופעות בכל המסגרות pic.twitter.com/aCWTpXWmrE

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) July 9, 2017


10:10: החתימה הראשונה של לוקאקו
רומלו לוקאקו עבר בשעה טובה את הבדיקות הרפואיות במנצ'סטר יונייטד ומיד ביציאה מהמתחם חתם לאוהד הראשון שפגש. הזוכה: ילד מאושר.


רומלו לוקאקו. החתימה הראשונה (אינסטגרם)
רומלו לוקאקו. החתימה הראשונה (אינסטגרם)


10:09: מסי, סוארס והמשפחות בים
ליאו מסי ולואיס סוארס מנצלים את הרגעים האחרונים של החופשה לפני החזרה לאימונים בברצלונה. שני הכוכבים נכנסו לים עם המשפחות ותפסו קצת שמש.


 

Visita sorpresa a @luissuarez9 @sofibalbi #thiaguimatubenjadelfi @antoroccuzzo88

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



10:08: תומר בר אבן חתם בהפועל חיפה

תומר בר אבן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בעונה האחרונה בעירוני נהריה, חתם לשנתיים בהפועל חיפה, שתשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית. "אני שמח להיות חלק ממשפחת הפועל חיפה ולחזור ולשתף פעולה עם שרון אברהמי. מקווה לעזור ולעשות הכל כדי להחזיר את המועדון למקום הראוי לו", אמר השחקן לאחר החתימה".


תומר בר אבן. עובר לחיפה (הפועל חיפה, האתר הרשמי)
תומר בר אבן. עובר לחיפה (הפועל חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי