פנאתיינייקוס בסכנה של פשיטת רגל, האוהדים מנסים להציל

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

צרות לפאו: הספונסר הראשי נטש, המועדון עלול לא לשלם משכורות לשחקניו ומסתכן בירידת ליגה. אלטמן ספג ביקורת אחרי ה-0:2 על פאס יאנינה: "אחד המשחקים החלשים שלו"

(גודל טקסט)

עומרי אלטמן זכה לכותרות גם ביוון על כך ששיחק ביום כיפור שם נזכרו שהמאמן יצחק שום סירב לאמן בעבר את פנאתינייקוס ביום בו העם היהודי צם. למרות שפאו ניצחה את פאס יאנינה 0:2 והכפילה את מספר הנקודות שלה העונה לשש, היכולת של אלטמן היתה חלשה ביותר והוא הוחלף בדקה ה-60 כך שההקרבה שלו למען הקבוצה לא הצליחה להניב פירות.

כתב "נובה ספורט" שמלווה את אלטמן, ניקוס יואניס, אמר לספורט1: "זה היה אחד המשחקים החלשים של אלטמן, אבל המאמן מארינוס אוזונידיס מחזיק ממנו".

בקבוצה הוכרז מצב חירום אחרי שהספונסר הראשי ואחד מבעלי המועדון, יאניס אלפוזוס, שהחזיק ברוב המניות של הקבוצה נטש אותו ולא ברור מה יקרה למועדון. האוהדים חוששים לגרוע מכל שהיא תפשוט רגל או תרד ליגה. אוהדים רבים החליטו לנסות לעזור ולתרום כספים למועדון, אבל מדובר בכסף שלא יספיק. כעת לא ברור אם השחקנים יקבלו משכורות.

רובין לונד שהחליף את אלטמן במשחק אמר ל"ספורט24" היווני: "לנו השחקנים אין מה לעשות שהספונסר הראשי עזב. זה היה מרגש לראות את האוהדים יושבים ושרים לנו 90 דקות ומעודדים. כולם יודעים שמדובר באחד מהמועדונים הגדולים באירופה ויש תקווה שנתגבר על הבעיה". 


אלטמן, מה יעלה בגורל מועדון הפאר? (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי