קובי מויאל: מרגיש שגריר של ישראל, אשמח להישאר בארה"ב

קובי מויאל
קובי מויאל | טוויטר

הקשר בן ה-30 של ניו יורק קוסמוס בראיון בארה"ב: "כבוד גדול לשחק במועדון כזה, אני רוצה לזכות באליפות. מקווה שעוד שחקנים ישראלים יגיעו"

(גודל טקסט)

קובי מויאל, קשרה הישראלי בן ה-30 של ניו יורק קוסמוס מליגת ה-NASL (ליגת המשנה בארצות הברית) התראיין היום (חמישי) לאחד מכלי התקשורת בארה"ב וסיפר על המעבר לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות וההתאקלמות בתפוח הגדול.

למה החליט לעבור לארה"ב: "לפני שלוש שנים הגעתי למשחק ידידות עם נבחרת ישראל ביוסטון ומאוד אהבתי את מה שראיתי – בחיים וגם בהתקדמות שעשה הכדורגל פה. היה לי חלום לשחק בארה"ב ואני מרגיש כבוד גדול לשחק במועדון כמו ניו יורק קוסמוס".

למה בחר דווקא בניו יורק קוסמוס: "שלושה דברים שכנעו אותי לחתום. ראשית, המסורת וההיסטוריה של המועדון. שנית, ההזדמנות לחיות בעיר כמו ניו יורק. דבר אחרון, שהיתי עם הקבוצה תקופה מסוימת והתאהבתי בדרך שבה הדברים מתנהלים פה, אז החלטתי להישאר".

המטרות עם קוסמוס: "אני רוצה לעזור לקבוצה לזכות באליפות, להגביר את המודעות למועדון ולהביא אוהדים נוספים למשחקים שלנו".

התכנון לעתיד: "אשתי והילדים יצטרפו אליי בתקופה הקרובה. אשמח להישאר כאן, אבל יש לו חוזה לעוד שנה וחצי ונראה מה יהיה בעתיד".

קובי מויאל. רוצה להישאר בארה
קובי מויאל. רוצה להישאר בארה"ב טוויטר)

התמיכה מהקהילה היהודית: "הקהילה הגדולה פה הייתה חלק מהשיקולים שלי להגיע לכאן. אני מקבל הרבה הודעות מאנשים שרוצים להגיע לראות את המשחקים שלי. הרבה ישראלים מברכים אותי".


האם הוא פותח את הדלת לישראלים נוספים
: "בכל מקום ששיחקתי הרגשתי כמו שגריר של ישראל, גם על המגרש וגם מחוצה לו. אני מקווה שאצליח כאן ואגרום שעוד שחקנים ישראלים יבואו לפה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי