צפו: בן חיים נותר מחוץ לסגל, ניצחון לספרטה פראג

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

קבוצתו של החלוץ הישראלי שבה מהפגרה עם ניצחון הודות לשער יחיד של קאדלץ, אך הוא לא זכה להתלבש. בסלובניה: קבהא ומאריבור ניצחו במשחק העונה

(גודל טקסט)

ספרטה פראג שבה מפגרת הנבחרות וזכתה לפתוח את משחקי המחזור ה-14 בליגה הצ'כית, לשמחתה גם עשתה זאת עם ניצחון 0:1 על ייאלבה והשוותה ליריבה העירונית סלביה במקום השלישי, לפחות זמנית, אבל הנציג הישראלי טל בן חיים לא נכלל בסגל.

בן חיים עובר תקופה לא קלה בצ'כיה, איבד את מקומו בהרכב ולאחרונה גם בסגל הקבוצה ואם לא די בכך גם חבריו העבירו ביקורת בימים האחרונים במספר ראיונות והיו מי שהצהירו ש"אולי הוא חשב שהוא יגיע לכאן ויהיה כוכב בלי לעבוד קשה".

השער היחיד במשחק נכבש כבר בדקה הרביעית על ידי וצלב קאדלץ וכעת לספרטה 25 נקודות לאחר 14 מחזורים, השתוותה כאמור לסלביה אולם עדיין מרוחק ב-14 נקודות הפרש מהמוליכה פלזן, הקבוצה היחידה באירופה שניצחה את כל המשחקים העונה בליגה.


טל בן חיים. אחרי הביקורת הגיע גם ניפוי מהסגל (ספרטה פראג)

הערב חזרה גם הליגה הסלובנית לפעילות ולא סתם – משחק העונה נערך ובסיומו ניצחה מאריבור 0:1 את אולימפיה בקרב המוליכות. ערב המחזור ה-16 הייתה זו אולימפיה שהוליכה בזכות הפרש שערים עדיף – לשתי הקבוצות היו 37 נקודות לפני המשחק – אלא שמי אם לא הברזילאי מרקוס טבארס כבש בדקה השישית לזכות המארחים, תוצאה שנשמרה עד לסיום ובזכותה מאריבור כבשה את הפסגה עם שלוש נקודות יתרון על אולימפיה ו-17 הפרש מרודאר השלישית שטרם שיחקה המחזור. מרואן קבהא השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב, אור אינברום נותר מחוץ לסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי