רפאלוב: הסוכן שלי לא מנהל מו"מ עם קבוצות בישראל

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | טוויטר

קשר קלאב ברוז' פרסם הודעה בעקבות הדיווחים על חזרה אפשרית לישראל בינואר: "לא במשא ומתן גם עם קבוצות אחרות בבלגיה, אשמח לעדכן בקרוב". בבלגיה טוענים: מכבי תל אביב פייבוריטית לצרפו

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב פרסם הערב (שני) הבהרה אודות עתידו בקלאב ברוז'. כזכור, בעקבות מינויו של איבן לקו למאמן הקבוצה מעמדו של הקשר נפגע בצורה משמעותית כאשר בבלגיה דווחו גם היום כי הוא צפוי לשוב לישראל כאשר שתי המועמדות לקלוט אותו הן מכבי תל אביב ומכבי חיפה. הצהובים היו קרובים לצרף את רפאלוב בקיץ האחרון, אך לבסוף הוא נותר בסגל של קלאב ברוז' למרות הפיחות המשמעותי במעמדו.


היום בחר קשר נבחרת ישראל להבהיר באמצעות חשבון האינסטגרם הפרטי שלו בו כתב: "בעקבות כתבות בבלגיה ובישראל לגבי חלון ההעברות הקרוב בינואר, חשוב לי לציין שבשלב זה אני או הסוכן שלי לא במשא ומתן עם קבוצות אחרות בבלגיה או בישראל עד שנשב עם נשיא ברוז'. אשמח לעדכן בקרוב".



בבלגיה ציינו היום כי מכבי תל אביב וג'ורדי קרויף הם הפייבורטים לקלוט את הקשר, אך גם חזרה למדים הירוקים היא אופציה ריאלית עבורו. אם אכן יעזוב את המועדון בינואר הקרוב, רפאלוב ישלים שש וחצי שנים בבלגיה במהלכן זכה עם הקבוצה בגביע מקומי, אליפות והסופרקאפ הבלגי. כמו כן הוא גם השתתף בקמפיין שלב הבתים של ברוז' בליגת האלופות.   


 

 

בעקבות כתבות בבלגיה ובישראל לגבי חלון העברות הקרוב בינואר חשוב לי לציין שבשלב זה אני או הסוכן שלי לא במשא ומתן עם קבוצות אחרות בבלגיה או בישראל עד שנישב עם בעלי קלאב ברוז'. אשמח לעדכן בקרוב… Following reports in Belgium and Israel regarding the upcoming transfer window in January, it is important to note that at this moment, my agent or I are not negotiating with other clubs in Belgium or Israel. I look forward to updating soon

A post shared by Lior Refaelov (@liorrefaelov_8) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי