רוני לוי ואריאל הרוש נכנעו 3:0 לאפואל ואיבדו את הפסגה

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

אנורתוזיס פמגוסטה נכנעה בביתה לאלופה וירדה למקום השני. רפאלוב צפה בברוז' מנצחת 0:3 במכלן, סלטיק ללא ביטון גברה על נועלת הטבלה בסקוטלנד

(גודל טקסט)

בין שלל משחקי אמצע השבוע הנערכים ברחבי אירופה, גם הלגיונרים משתתפים בחגיגת הכדורגל לפני פגרת חג המולד. במוקד היה משחק העונה של רוני לוי ואריאל הרוש עם אנורתוזיס פמגוסטה מול אפואל ניקוסיה, משחק שהסתיים בהפסד 3:0 צורם של מי שערב המחזור הייתה מוליכת הטבלה.

קבוצתו של רוני לוי אירחה את האלופה במסגרת המחזור ה-17 בקפריסין, אריאל הרוש ניצב הין הקורות כמובן, אך השוער הישראלי הוציא שלושה כדורים מהרשת – כבר בדקה הראשונה משער של מיקאל פוטה, לאחר מכן בדקה ה-58 משער של ההולנדי לורנצו אברסילו ובדקה ה-85 קבע את תוצאת המשחק איגור דה קמארגו. בין לבין אנורתוזיס גם החמיצה פנדל בדקה ה-79.

בעקבות הפסד אנורתוזיס ירדה למקום השני כשבמאזנה 36 נקודות, נקודה מהמוליכה החדשה א.א.ק לרנקה. הבעיה של לוי והרוש היא שגם שאפואל השלישית במרחק שלוש נקודות הפרש ועליה להשלים שני משחקים חסרים, כשגם אפולון הרביעית עם 31 נקודות והיא ערכה 13 משחקים בלבד.

בבלגיה, ליאור רפאלוב נותר על הספסל של קלאב ברוז', שגברה 0:3 על מכלן במחזור ה-20 בליגה הבלגית. ברוז' מוליכה את הטבלה עם 50 נקודות. ניר ביטון לא נכלל בסגל סלטיק, שניצחה 0:2 את פרטיק ת'יסל במחזור ה-15 בליגה הסקוטית.


רפאלוב. לא זכה להזדמנות גם במחזור אמצע השבוע (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי